سرویس سینمایی هنرآنلاین: علی‌اصغر پورمحمدی مدیر شبکه سه سیما در حاشیه بازدید دکتر میرباقری از سریال "پنچری" در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره‌ سری جدید برنامه "هفت" و "ماه عسل" سخن گفت.

وی درباره برنامه "ماه عسل" و سو‌ژه‌های آن اظهار کرد: سوژه‌های "ماه عسل" نسبت به گذشته متنوع‌تر و جذاب شده است.

پورمحمدی درباره‌ رسالت این برنامه و همخوانی مهمانان با اهداف آن نیز بیان کرد: "ماه عسل" برنامه پرمخاطبی است که زیر ذره‌بین قرار دارد و حساس است و امسال هم قرار بود به لحاظ انتخاب سوژه و مهمان از سال گذشته بهتر باشد که البته انتخاب موضوع و مهمان بسیار سخت است و به همین دلیل روی آن چندین ماه کار شد.

وی همچنین درباره دکور برنامه و انتقاداتی که به احسان علیخانی درباره نحوه اجرایش شده است نیز عنوان کرد: من خودم از دکور برنامه ناراضی هستم و به نظرم کمی شلوغ است. انتقاداتی هم هست، اما نکته‌ای که وجود دارد این است که با ما هماهنگی نشده بود. اما درباره انتقاداتی که به احسان علیخانی و حزن‌آمیز بودن اجرای او شده من چنین چیزی را  قبول ندارم و به نظرم اینگونه نیست.

مدیر شبکه سه سیما در ادامه درباره تولید سری جدید برنامه "هفت" نیز گفت:‌ مجری "هفت" هنوز مشخص نشده است و در حال حاضر جلساتی با آقای میرباقری برای مذاکرات با افراد گوناگون داشته‌ایم. به هر حال این برنامه، برنامه مهم و حساسی است.

پورمحمدی ادامه داد: هدف از برنامه "هفت" کمک به پیشرفت سینماست، این برنامه مستقل است و به هیچ ارگان و نهادی وابسته نیست و روابط عمومی هیچ موسسه‌ای هم نیست بلکه برای پیشرفت سینمای ایران این برنامه تولید می‌شود. این برنامه قرار است سه مجری برای نقد، گفت‌وگو و اخبار و رویدادها داشته باشد که از میان آن‌ها آقای حسینی که پیش از این هم در برنامه "هفت" به عنوان منتقد ثابت به جای آقای فراستی حضور دارد، مطرح است؛ البته ممکن است مسعود فراستی هم گاهی اوقات در برنامه حضور داشته باشد.