سرویس سینمایی هنرآنلاین: کامپوزیا پرتوی و علیرضا داودنژاد برای فیلم "فراری" به ترتیب سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه و بهترین کارگردانی را از جشنواره فیلم فجر دریافت کردند و وحید جلیلوند موفق به دریافت سیمرغ بهترین کارگردانی برای فیلم " بدون تاریخ بدون امضا" شد.

علیرضا داودنژاد با حضور روی صحنه گفت: سوالی وجود دارد درباره اینکه چرا رسانه ملی درباره جشنواره و شور و حالی که در این مدت درباره سینما وجود دارد، به جای مشوق بودن و حمایت کردن، با کارهای خودشان بدنامی به وجود می‌آورند، یک جواب هست و اینکه وقتی رسانه ملی فیلم‌های ما را نمی‌خرد، تبلیغ نمی‌کند و نمی‌بینید، چرا انتظار دارید برنامه‌ای بسازد که قرار باشد از سینما حمایت کند؟

وی ادامه داد: وقتی رسانه ملی سینما را نمی‌بیند، قطعا برنامه‌ای پر از توهین و تحقیر می‌سازد، من امیدوارم این نگاه خصمانه و پر از کینه رسانه ملی نسبت به سینما پایان پیدا کند.

وحید جلیلوند نیز که برای فیلم "بدون تاریخ ،بدون امضاء" سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را دریافت کرد  با حضور روی صحنه گفت: من مانند سایرین حرف‌های تلخی داشتم؛ رسانه ملی، برنامه "هفت" و آقای افخمی، تلاش کردید که ما با یکدیگر قهر کنیم، ما همدیگر را دوست داریم، یکدیگر را در آغوش می‌کشیم و به پیشکسوت‌هایمان احترام می‌گذاریم. ما همدیگر را دوست داریم اما شما سعی کردید میان ما فاصله بیندازید.