سرویس سینمایی هنرآنلاین: لیندا کیانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: این روزها مشغول بازی در سریال "پرستاران" به کارگردانی علیرضا افخمی و محمودرضا تخشید هستم که قرار است در 52 قسمت تولید شود و به اتفاقات و داستان‌های پرستاران می‌پردازد.

وی همچنین افزود:  به زودی فیلم سینمایی "ماجرای نیمروز" به کارگردانی محمدحسین مهدویان نیز کلید می‌خورد که در این فیلم نیز حضور خواهم داشت.

"ماجرای نیمروز " دومین اثر محمدحسین مهدویان بعد از فیلم سینمایی "ایستاده در غبار" است. پیش از این حضور بازیگرانی چون مهدی پاکدل، مهرداد صدیقیان، احمد مهران‌فر، جواد عزتی و هادی حجازی‌فر دراین فیلم قطعی شده بود.

لیندا کیانی

لیندا کیانی در نمایی از سریال "پرستاران"

در خلاصه داستان "ماجرای نیمروز" آمده است: در محله‌های پر آشوب تهران، در پیچاپیچ خیابان‌ها و کوچه‌ها و در پستوی خانه‌ها سرگردان و حیران. آیا این جستجو را فرجامی هست؟ "ماجرای نیمروز" با فیلم قبلی این کارگردان به جهت قصه گو بودن و فضا سازی بسیار متفاوت است و تمام فیلمبرداری آن در تهران و اطراف شهر انجام می‌شود.

از عوامل تولید "ماجرای نیمروز" می‌توان به: فیلمنامه: محمد حسین مهدویان و ابراهیم امینی، مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری، صدابردار: هادی ساعد محکم، مجری طرح: کامران حجازی، مدیر تولید: سعید شرفی کیا، جلوه‌های ویژه: محسن روزبهانی، برنامه ریز: وحید کاشی، دستیار اول کارگردان: عبدالرحیم صاحب‌الفصول، عکاس: سحاب زری باف، تهیه‌کننده: سید محمود رضوی اشاره کرد.