سرویس سینمایی هنرآنلاین: جانی دپ در دنباله فیلم "جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها" (Fantastic Beasts and Where to Find Them) که با تأثیر از "هری پاتر" ساخته شده است، بازی می‌کند.

شرکت برادران وارنر تهیه‌کننده فیلم، هنوز نقش دپ را اعلام نکرده است. او در "جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها" که 18 نوامبر (28 آبان) روی پرده سینماها می‌رود، نقشی کوتاه را بازی کرده است. فیلم را دیوید ییتس کارگردانی است و ادی ردمین در آن به نقش نیوت اسکمندر ظاهر شده است.

به گزارش ورایتی، جی. کی. رولینگ نویسنده مجموعه داستان‌های "هری پاتر" و فیلمنامه‌نویس "جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها"، 13 اکتبر در یک گردهمایی با حضور طرفداران اعلام کرد که برای ساخت پنج فیلم این مجموعه سینمایی برنامه‌ریزی کرده است. برادران وارنر اوت پیش از ساخت فیلم دوم "جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها" با بازی ردمین در نقش اصلی خبر داد.

دنباله "جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها" را هم ییتس کارگردانی می‌کند. رولینگ فیلمنامه را نوشته است و دیوید هیمن تهیه‌کننده پروژه است. فیلم قرار است 16 نوامبر 2018 روی پرده سینماها برود. فیلمبرداری سال آینده شروع می‌شود. تاریخ تولید و اکران فیلم‌های سوم، چهارم و پنجم هنوز اعلام نشده است.

داستان "جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها" در 1926 روی می‌دهد. نیوت اسکمندر در قالب یک تور جهانی برای تحقیق و نجات مخلوقات جادویی به نیویورک می‌آید. اوضاع زمانی آشفته می‌شود که مخلوقات به طور تصادفی رها می‌شوند.

کاترین واترسن، آلیسن سودول، دان فوگلر، کالین فارل و جان وویت دیگر بازیگران فیلم هستند. حضور آن‌ها در دنباله فیلم هنوز مشخص نیست.

دپ امسال فیلم "آلیس آن سوی آینه" را روی پرده سینماها داشت. او در "دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده قصه نمی‌گویند"، پنجمین فیلم مجموعه "دزدان دریایی کارائیب" نقش کاپیتان جک اسپارو را تکرار کرده است. فیلم 26 مه 2017 اکران می‌شود.

دپ همچنین قرار است در بازسازی فیلم "قتل در قطار سریع‌السیر شرق" تولید شرکت فاکس بازی کند. او نقش راچت، میلیونر آمریکایی را که به قتل می‌رسد، بازی می‌کند. فیلم 17 نوامبر 2017 به نمایش درمی‌آید.

دپ در چند سال اخیر چند فیلم‌ ناموفق "مردکای"، "تعالی" و "رنجر تنها" را روی پرده سینماها داشته است. او برای "دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه"، "در جستجوی نورلند" و "سوئینی تاد: آرایشگر شیطانی خیابان فلیت" نامزد جایزه اسکار بوده است.