سرویس سینمایی هنرآنلاین: در حالی که تنها دو روز به بازی بزرگ و تاریخی تیم ستارگان کشورمان و ستارگان جهان باقی مانده، این پرسش مطرح است که چه کسانی در این تیم مقابل ستارگان جهان به بازی خواهند پرداخت.

محسن تنابنده بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون درباره بازی مقابل ستارگان فوتبال جهان به هنرآنلاین، گفت: هنوز حضور خیلی از بازیگران در این بازی قطعی نیست و نمی‌توان گفت چه اتفاقی در روز جمعه خواهد افتاد. به هر حال باید منتظر بمانید و بازی را در این روز تماشا کنید.

بازیگر مجموعه تلویزیونی "پایتخت" بیان کرد: خوشحالم که علی پروین مربی این تیم است و در کنار عزیرانی چون عادل فردوسی‌پور، عارف لرستانی و سیدجواد هاشمی حضور دارم. به هر حال به نوعی تصمیم داشتیم به بیماران ام‌اس کمک کنیم و هزینه‌ای که صرف این بازی می‌شود به این عزیزان تقدیم کنیم.

وی در پایان گفت: این اتفاق جهانی خواهد بود که امیدوارم ادامه داشته باشد. در حال حاضر مشغول تمرین هستیم و باید تا جمعه صبر کنید تا بازی را ببینید.

حضور ستاره‌های بزرگ فوتبال جهان در تهران، یک نوستالژی برای دوستداران فوتبال و هنرمندان خواهد بود. این دیدار به همت باشگاه هنرمندان و جامعه حمایت از بیماران ام.اس ایران و با حضور نفراتی همچون بدو ایلگنر و ویکتور بایا، روبرتو کارلوس، کاناوارو، فرناندو هیرو، سالگادو، فرناندو کوتو، مارسل دسایی، لوئیس فیگو، مندیتا، ادگارد داویدز، گری لینکر، پائولتا و پاتریک کلایورت انجام خواهد شد. علی پروین هم سرمربیگری تیم ستارگان ایران را برعهده دارد.

قرار است روبرتو کارلوس و میشاییل سالگادو، چهارشنبه چهارم شهریور وارد تهران شوند و در یک کنفرانس خبری در حضور خبرنگاران ایرانی شرکت کنند. پنجشنبه پنجم شهریور، سایر ستارگان فوتبال جهان وارد تهران شده و در هتل المپیک مستقر می‌شوند.

اعضای این تیم قرار است جمعه شب، بعد از انجام دیدار با ستارگان ایران، تهران را به مقصد کشورهای خود ترک کنند. در این بین شنیده می‌شود تعدادی از این ستارگان قصد دارند در ایران بمانند و از اصفهان و شیراز دیدار کنند.

بازی فوتبال ستارگان جهان و ایران روز جمعه ششم شهریورماه ساعت 19 در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد. یک ضیافت شام نیز به افتخار این بزرگان ترتیب داده خواهد شد.

این مراسم با تجلیل از فرشید فهیم مجری صدا‌و‌سیما و از اعضای تیم هنرمندان ایران، و نیز تشکر از مهندس رفتاری مالک مجتمع پالادیوم که به عنوان حامی در کنار جامعه حمایت از بیماران ام اس ایران حضور داشته است، انجام خواهد شد.