به گزارش هنرآنلاین، مدیر روابط عمومی باشگاه هنرمندان ایران با اعلام این مطلب گفت: صبح امروز طی تماسی تلفنی که حمید ثنایی معاون ورزشی باشگاه هنرمندان با فرهاد مجیدی داشت قرار بر این شد که او طی هفته جاری بعد از اسپانیا و سفر به امارات خودش را به تمرینات هفته آینده تیم ستارگان ایران برساند تا روز جمعه ششم شهریور ماه در مقابل تیم منتخب ستارگان فوتبال جهان در ورزرشگاه آزادی تهران به میدان برود.

مجید بهره مند ادامه داد: ستاره محبوب باشگاه استقلال ضمن ابراز خوشحالی از این دعوت و حضور در جمع ستارگان فوتبال و هنر ایران خاطر نشان کرد که برای بازی در دیداری که خیریه است نباید تامل و درنگ کرد و برای حضور در این بازی اعلام آمادگی می کنم و امیدوارم هواداران فوتبال سکوهای ورزشگاه آزادی را در روز بازی پر کنند تا یک چهره و وجهه بین المللی جدیدی در تاریخ فوتبال کشورمان رقم بخورد.

از علی دایی و علی کریمی تا عادل فردوسی پور و رضا عطاران

قرار بر این است که روز ششم شهریور هنرمندان ایرانی مقابل تیم ستارگان فوتبال دنیا قرار بگیرند و روز گذشته نام بازیکنان هر دوتیم برای بازی ششم شهریور اعلام شد. نام هایی که در تیم هنرمندان ایران هیچ شباهتی به هنرمندان ندارد و به سختی می شود در میان این نام ها شخصی را پیدا کرد که هنرمند هم باشد.

علی دایی، مهدی مهدوی کیا، رضا شاهرودی، یحیی گل محمدی، احمدرضا عابدزاده، علی کریمی، کریم باقری، ابراهیم میرزاپور، علیرضا منصوریان، عادل فردوسی پور، محسن تنابنده و رضا عطاران ...؛ نام هایی هستند که برای تیم هنرمندان دعوت شده اند. نام بازیکنان تیم ستارگان جهان هم هم به این شرح است: لوییز فیگو، روبرتو کارلوس، ادگار داویدز ، ویتور بایا، بودو ایلگنر،فرناندو کوتو، مارسل دسایی، فابیو کاناوارو، گایزکا مندیتا، باری لیتمانن، پدرو پائولتا، دیوید گارسیا کاپدویا، خاویر گارسیا، جیمی پدرو لوپز، خواکین رومئو، فرناندو سانز، پاتریک کلایورت، کریستین کارمبو و....

اعضای کادرفنی تیم ستاره‌های پیشین فوتبال ایران درحالی انتخاب شدند که علی پروین و حسن روشن در بین نفرات این تیم حضور دارند.

پروین مدیرفنی و روشن سرپرست تیم ستارگان

همچنین طبق برنامه‌ریزی باشگاه هنرمندان و جامعه حمایت از بیماران ام.اس ایران، قرار است تیم‌های منتخب ستارگان فوتبال جهان و منتخب ستاره‌های پیشین فوتبال ایران روز ششم شهریورماه در دیداری نمادین که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، به مصاف همدیگر برود.

بر این اساس، علی پروین به عنوان مدیرفنی، حسن روشن به عنوان سرپرست و عباس رضوی به عنوان مربی هدایت تیم منتخب ستاره‌های پیشین فوتبال ایران را برعهده خواهد داشت.

همچنین قرار است در حاشیه برگزاری این بازی از 10 مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران تقدیر صورت گیرد. همچنین از 2 یا 3 مربی سازنده فوتبال کشورمان نیز تقدیر شده و یا در صورت انجام هماهنگی‌های لازم، آنها روی نیمکت ستاره‌های فوتبال ایران خواهند نشست. شعار اصلی این رقابت هم "ورزش هنر انسانیت" است و بخشی از درآمد این بازی به بیماران ام.اس اهدا می‌شود.