سرویس سینمایی هنرآنلاین: افراد نزدیک به پروژه "جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود 8" تولید شرکت‌های دیزنی و لوکاس‌فیلم تأیید کردند به بنیسیو دل تورو بازیگر برنده اسکار یک نقش منفی در این فیلم پیشنهاد شده است.

به گزارش هالیوود ریپورتر، هنوز دقیقاً مشخص نیست کدام نقش به بازیگر پورتوریکویی پیشنهاد شده است. گفته شده است سازندگان فیلم برای این نقش با واکین فینیکس هم مذاکره کرده بودند.

انتظار می‌رود دیزی ریدلی، جان بویگا و اسکار آیزاک که در "جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو بیدار می‌شود" بازی کرده‌اند در فیلم بعدی نیز حضور داشته باشند. فیلم هشتم مجموعه "جنگ‌های ستاره‌ای" را ریان جانسن کارگردانی می‌کند. این فیلم 26 مه 2017 روی پرده می‌رود.

دل تورو پیش از این برای بازی در نقش منفی یک مجموعه سینمایی دیگر نیز در نظر گرفته شده بود: خان در فیلم "سفر ستاره‌ای درون تاریکی" اما مذاکرات با او به نتیجه نرسید. دل تورو سال گذشته در فیلم پرفروش "نگهبانان کهکشان" بازی کرد.

او این روزها فیلم "اسکوبار: بهشت گم شد" را روی پرده دارد که در آن به نقش پابلو اسکوبار قاچاقچی بدنام کلمبیایی ظاهر شده است. دل تورو درام "قاتل حرفه‌ای" (Sicario) به کارگردانی دنی ویلنو را هم آماده نمایش دارد. او در 2001 برای بازی در فیلم "قاچاق" برنده اسکار بهترین بازیگر مرد مکمل شد و برای "21 گرم" هم نامزد اسکار بود.

"جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو بیدار می‌شود" 18 دسامبر (27 آذر) روی پرده سینماها می‌رود. لوپیتا نیونگ‌اُ، گوئندولین کریستی، آدام درایور، اندی سرکیس دونال گلیسن، ماکس فون سیدو و وارویک دیویس از دیگر بازیگران هفتمین فیلم "جنگ‌های ستاره‌ای" هستند.

تعدادی از بازیگران سه‌گانه اول "جنگ‌های ستاره‌ای" شامل هریسن فورد، کری فیشر، مارک همیل، آنتونی دانیلز، پیتر میهیو و کنی بیکر نیز در این پروژه حضور دارند.

سری فیلم‌های "جنگ‌های ستاره‌ای" از سال 1977 با فیلمی به همین نام به کارگردانی جرج لوکاس با حضور بازیگرانی مانند همیل، فورد و الک گینس آغاز شد. "جنگ‌های ستاره‌ای" دو دنباله "امپراتوری ضربه می‌زند" (اروین کرشنر، 1980) و "بازگشت جدای" (ریچارد مارکواند، 1983) به همراه داشت.

لوکاس بیش از دو دهه پس از نمایش اولین فیلم "جنگ‌های ستاره‌ای" تولید دومین سه‌گانه خود را آغاز کرد که داستان آن پیش از حوادث سه‌گانه اول روی می‌دهد. "جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود اول ـ تهدید شبح" اولین فیلم سه‌گانه جدید بود. این فیلم سال 1999 پخش شد. "حمله کلون‌ها" و "انتقام سیت" سال‌های 2002 و 2005 روی پرده رفتند. شش فیلم اول "جنگ‌های ستاره‌ای" در مجموع بیش از چهار میلیارد دلار در دنیا فروختند.