سرویس مد و لباس هنرآنلاین: با توجه به نزدیک شدن به زمان اکران هفتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های "جنگ‌های ستاره‌ای" با نام "جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو بیدار می‌شود" (Star Wars: The Force Awakens) در 18 دسامبر (27 آذر)، به نظر می‌رسد اگر شما از علاقه‌مندان این فیلم‌ها هستید، مد امسال مناسب شماست.

روز 30 اکتبر برندی با نام " انتخاب نامنظم" کفش‌های جدیدی را به بازار معرفی کرد که تعجب مخاطبان را برانگیخت. این لوازم جانبی نامتعارف که با الهام از فیلم "جنگ‌های ستاره‌ای" ساخته شده‌اند باعث می‌شوند استفاده‌کنندگان از آن‌ها متعلق به جایی خارج از این دنیا به نظر برسند.

انتخاب نامنظم، نام یک برند کفش است که از قرار گرفتن در صدر اخبار ترسی ندارد. این برند قبلا کفش‌های عجیبی با الهام از شخصیت‌های تخیلی مطرح طراحی کرده بود، و این بار مجموعه‌ای از کفش‌های تخت و پاشنه بلند را با الهام از شخصیت‌های فیلم "جنگ‌های ستاره‌ای" طراحی کرده است.

در یکی از این کفش‌ها می‌توانید شخصیتی مانند R2-D2 را ببینید که به جای پاشنه یک کفش ایستاده است، و در کفش دیگری ویژگی‌های نمادین لوک اسکای واکر مانند نور آبی دیده می‌شود و پاشنه کفش واقعا با نور آبی روشن می‌شود. در یک جفت کفش دیگر اتفاق عجیب‌تری می‌افتد، به این شکل که کلاه ایمنی یکی از اعضای گارد ضربت برای یک پاشنه و کلاه دارت ویدر ضدقهرمان فیلم در پاشنه دیگر به کار رفته است.

البته انتخاب نامنظم تنها برندی نیست که از فیلم‌های علمی تخیلی کمک گرفته است. مجموعه سالگرد دهمین سال فعالیت نیکلاس کرکوود هم میزبان فیلم‌های علمی تخیلی، از "جنگ‌های ستاره‌ای" گرفته تا "بازگشت به آینده" و "پک من" است.

علاوه براین آدیداس نیز در تعدادی از کفش‌های خود که به همان سبک کلاسیک همیشگی تولید شده‌اند، نشانه‌هایی را قرار داده است تا دوستداران "جنگ‌های ستاره‌ای" را جذب کند.

اکران قسمت هفتم "جنگ‌های ستاره‌ای" باعث شده است برندهای مختلف با هیجان تمام در حال بهره گرفتن از این اتفاق جدید و ارائه کالاهای هیجان‌انگیز باشند. بسیاری از آثار طراحان مد نشان‌دهنده ویژگی‌های شخصیت‌های معروف این مجموعه جنگ است و این مجموعه الهام بخش رویه جدیدی در استایل این فصل است.

انتهای پیام/