سرویس سینمایی هنرآنلاین: "پیدایش نابودگر" (Terminator Genisys) را آلن تیلور یکی از کارگردان سریال "بازی تاج و تخت" و فیلم "تور: دنیای تاریک" کارگردانی کرده است.

آرنولد شوارتزنگر بار در این فیلم بار دیگر در نقش T-800 موجود ماشینی ظاهر شده است. وقتی جان کانر (جیسن کلارک)، رهبر نیروی مقاومت انسان‌ها، گروهبان کایل ریس (جی کورتنی) را به سال 1984 بازمی‌گرداند تا از سارا کانر (امیلیا کلارک) مراقبت و از آینده حفاظت کند، وقوع یک اتفاق غیرمنتظره باعث ایجاد یک خط زمانی به‌هم‌ریخته می‌شود. اکنون گروهبان ریس خود را در یک نسخه جدید و ناآشنا از گذشته می‌یابد، جایی که با متحدانی دور از ذهن، دشمنان خطرناک جدید و یک ماموریت جدید روبرو می‌شود: اینکه آینده را از نو طراحی کند...

جی.کی. سیمونز، دایو اوکنییی، متیو اسمیت، کورتنی بی. ونس و لی بیونگ-هان دیگر بازیگران "پیدایش نابودگر" هستند که اولین فیلم یک سه‌گانه جدید است و اول ژوئیه (10 تیر) روی پرده می‌رود.

لایتا کالورگریدیس ("آواتار" و "شاتر آیلند") و پاتریک لوسیر فیلمنامه "نابودگر" جدید را نوشته‌اند.

اولین "نابودگر" سال 1984 اکران شد و سه دنباله به همراه داشت. شواترزنگر در سه فیلم اول بازی کرد و در فیلم آخر با عنوان "رستگاری نابودگر" هم حضوری کوتاه داشت.

آنونس جدید فیلم "پیدایش نابودگر" را اینجا ببینید.