سرویس سینمایی هنرآنلاین: استیون اسپیلبرگ به احتمال زیاد ماه سپتامبر آینده فیلمبرداری این فیلم را که داستانی درباره دوران جنگ سرد دارد در اروپا آغاز خواهد کرد.

هنوز نامی برای این فیلم انتخاب نشده اما تام هنکس نقش اول این پروژه را ایفا می‌کند. برادران کوئن کار روی نسخه اولیه فیلمنامه ای را آغاز کرده‌اند که به زندگی واقعی جیمز داناوان وکیلی را روایت می‌کند که ناخواسته درگیر یک ماجرای جاسوسی در دوران جنگ سرد شده و ناگزیر به‌عنوان مذاکره‌کننده از سوی آمریکا معرفی می‌شود.

نسخه اولیه فیلمنامه را مت چارمن نوشته است. اسپیلبرگ هم‌اکنون چند پروژه را به عنوان کار احتمالی بعدی خود در دست دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به یک درام تاریخی مذهبی، یک فیلم علمی - تخیلی به نام " روبوکالیپس" و " مونته زوما" فیلمی تاریخی درباره مقابله دریانورد اسپانیایی خورخه کورتس و سلطان قوم آزتک اشاره کرد.

اسپیلبرگ همچنین آماده کارگردانی فیلمی در رویکرد کودک و نوجوان با اقتباس از یکی از رمان‌های روالد دال است که فیلمبرداری‌اش احتمالاً از اوایل سال 2015 آغاز خواهد شد.

برادران کوئن تاکنون دو جایزه اسکار بهترین فیلمنامه را برای فیلم‌های "فارگو" و " جایی برای پیرمردها نیست" دریافت کرده‌اند. از سوی دیگر این پروژه بدون عنوان چهارمین همکاری اسپیلبرگ در مقام کارگردان و هنکس در مقام بازیگر را پس از " نجات سرباز رایان"،" اگر می‌توانی من را بگیر" و " ترمینال" رقم می‌زند.