سید جمال ساداتیان در گفت و گو با خبرنگار هنرآنلاین درباره عدم اکران برف روی کاجها در سینماهای حوزه هنری گفت: طبق گفته های مسئولین قرار بود سال 92 سال آرامی برای سینمای ایران باشد و اکران آرامی را پشت سر گذاشتیم و ما فکر می کردیم که این تصمیمات فرا قانونی به پایان رسیده و اختلافات حوزه هنری و ارشاد به اتمام رسیده است اما گویا هنوز هم حوزه سر ناسازگاری دارد.

تهیه کننده فیلم "چهارشنبه سوری" ادامه داد: امروز قرارداد فیلم سینمایی " برف روی کاجها" را برای سینما آزای فرستادیم اما متاسفانه سینما آزادی از اکران این فیلم خو دداری کرد. سینماهای حوزه هنری برای ما مهم نیست اما سینما آزادی به واسطه در دسترس بودنش و اینکه نبض اصلی جریان اکران است برای ما از اهمیت زیادی برخوردار بود. پنجاه درصد سینما آزادی متعلق به شهرداری است و این سکوت شهرداری و استفاده نکردن از حق پنجاه درصدی مالکیت اش قابل توجه است.

سید جمال ساداتیان در پاسخ به خبرنگار هنرآنلاین پیرامون این موضوع که سیاستگذاران حوزه هنری معتقدند که این فیلم ضد خانواده است گفت : قطع به یقین این چنین نیست و "برف روی کاجها" در جهت تحکیم بنیان خانواده است و فیلم ضد خانواده ای نیست که اگر چنین بود من چنین فیلم را تهیه نمی کردم.

تهیه کننده فیلم "به رنگ ارغوان" یاد آور شد: برای این که مساله ای را بخواهیم ریشه یابی کنیم باید عریان مطرح کنیم، با پنهان کردن و بسته نگه داشتن یک موضوع نمی توان آن را آسیب شناسی کرد. " برف روی کاجها" یکی از بهترین فیلم های اخلاقی سالهای اخیر سینما است.

این فیلم اولین ساخته پیمان معادی است که قرار است از 4 اردیبهشت به اکران عمومی گذاشته شود.

پایان پیام/