به گزارش هنرآنلاین به نقل از ایسنا ،تهیه کننده "آذر‌، شهدخت،‌ پرویز و دیگران" درباره آخرین وضعیت این فیلم که قرار است در اکران عید فطر روی پرده برود‌، بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌هایمان قرار است این فیلم پس از تعطیلات شب‌های قدر و یک هفته زودتر از عیدفطر روی پرده سینماهای کشور برود.

او درباره‌ی تبلیغات این فیلم که در بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است‌، گفت: طبیعتا فیلم‌های بخش خصوصی بنیه‌ی اقتصادی زیادی ندارند و وضعیت مالی سینما اجازه نمی‌دهد که بتوانیم هزینه‌های زیادی در بخش تبلیغات داشته باشیم اما در هر صورت سعی می‌کنیم از تمام امکانات موجود استفاده کنیم.

ساداتیان توضیح داد: برای تبلیغات چشم امیدمان به حمایت تلویزیون و پخش تیزر برای جلب نظر مخاطبان سینما است. چون طبیعتا ما با این بودجه محدودمان نمی‌توانیم برای گرفتن تیزر هزینه زیادی بکنیم.

تهیه کننده "آذر‌،شهدخت،‌ پرویز و دیگران" در پایان درباره تبلیغات شهری این فیلم نیز خاطرنشان کرد: برای اکران فیلم درخواست بیلبورد کرده‌ایم و فعلا درخواستمان در سیستم اداری است و باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

فیلم "آذر، شهدخت، پرویزز و دیگران" درباره همسر خانه‌دار یک بازیگر مشهور سینما است که در آخرین فیلمش با او همبازی می‌شود و آنچنان مورد توجه منتقدان قرار می‌گیرد که منجر به حسادت او می‌شود. روابط صمیمانه آنها تیره شده، زن قهر می‌کند و به باغچه خانوادگی دماوند می‌رود. با بازگشت دخترشان به ایران روابط آنها دستخوش تحولاتی می‌شود.

بازیگران این فیلم که یکی از سیمرغ‌های بلورین بهترین فیلم جشنواره‌ی فجر را گرفته است،عبارتند از: مهدی فخیم‌زاده، گوهر خیراندیش، رامبد جوان، مانی حقیقی، علیرضا خمسه، مرجان شیرمحمدی، امیر علی دانایی، آزاده اسماعیل‌خانی، نعیمه نظام دوست، شهین تسلیمی، ناهید مسلمی.