سید جمال ساداتیان در گفت و گو با خبرگزاری هنر ایران گفت: 50 درصد از سینمای آزادی متعلق به شهرداری است و 50 درصدش به حوزه اختصاص دارد اما عجیب است که شهرداری نسبت به سهمش هیچ موضعی ندارد و اگر حوزه هنری دلش نخواهد به هر دلیلی فیلمی را در این سینما اکران کند شهرداری هم سکوت می کند و در آخر تصمیم حوزه هنری به کرسی نشانده می شود!

این تهیه کننده که این روزها سخت درگیر مسائل حاشیه ای اکران فیلم سینمایی"برف روی کاج ها" است درباره اکران محدود فیلمش در پردیس سینمایی "قلهک" گفت: این فیلم را عصر روز 26 فروردین ماه برای اهالی رسانه و جمعی از منتقدین به نمایش گذاشتیم تا قبل از اکران عمومی نظر آن ها را نیز جویا شویم و استقبال هم بسیار خوب بوده است.

ساداتیان در ادامه درباره زمان نهایی اکران فیلمش گفت: فیلم ما در شورای صنفی نمایش با سینما عصر جدید قرارداد بسته است و قرار است از 4 اردیبهشت ماه به اکران عمومی درآید اما نکته این است که واقعا در این اوضاع هیچ چیز قابل حدس زدن نیست و ما نمی دانیم تا زمان مقرر قرار است چه اتفاقات دیگری را شاهد باشیم.

برف روی گاج ها اولین ساخته پیمان معادی جایزه بهترین فیلم از نظر تماشاگران را در سی امین جشنواره فیلم فجر از آن خود کرد. در این فیلم، مهناز افشار، صابر ابر، ویشکا آسایش، حسن معجونی، حسن پاکدل و شیرین یزدانبخش ایفای نقش می کنند. در خلاصه داستان فیلم آمده است: زنی در مواجهه با یک اتفاق بزرگ در زندگی‌اش، در دو راهه تصمیم قرار می‌گیرد، او یا باید مطابق عرف دست به انتخاب بزند.

انتهای پیام/