تهیه کننده "برف روی کاج ها" در گفت و گو با خبرنگار سینمایی هنرآنلاین ضمن اعلام خبر اکران فیلمش گفت: بعد از صحبت های مقام معظم رهبری مبنی بر کنار گذاشتن اختلافات در سینما قرار است سال 92 برای سینما سالی با آرامش باشد.

این تهیه کننده ادامه داد: امیدوارم این توصیه ها کارساز باشد و آرامش در سینما استمرار داشته باشد تا به این واسطه هم سینماگران ترغیب شوند که فیلم بسازند و هم سینما دارها به فروش امیدوار باشند و هم مردم بتوانند دوباره با سینما ارتباط خوبی برقرار کنند و فیلم هایی که دوست دارند را ببینند.

ساداتیان معتقد است "برف روی کاج ها" در اکران دوم نوروز می تواند بار دیگر مردم را با سینما آشتی دهد و مخاطبان می توانند دوباره با سینما آشتی کنند.

تهیه کننده " به رنگ ارغوان" گفت: ان شاالله همه فیلم ها با توافقاتی که صورت گرفته است بتواند در زمان تعیین شده فیلم هایشان را اکران کنند تا این تعویقات باعث دلزدگی سینماگران نشود و رابطه مردم با سینما مستحکم شود. تهیه کننده"چهارشنبه سوری" درباره کارهای جدیدیش گفت: متاسفانه به دلیل گرانی ابزار سینما هنوز به شکل جدی به کار تازه ای فکر نکرده ام و به نظرم آنقدر که لازم است فضای سینما هم به آرامش که لایقش است نرسیده تا بتوانیم کار مورد علاقه ام را انجام دهم.

این تهیه کننده متریال تبلیغاتی "برف روی کاج ها" را آماده اعلام کرد و گفت: متریال تبلیغاتی این فیلم آماده است و ما آماده اکران عمومی هستیم.

ساداتیان هزینه موارد تبلیغاتی را بسیار گران دانست و گفت: به طرز عجیبی هزینه های تبلیغاتی افزایش پیدا کرده است و با تهدیدی که در گردش مالی سینما وجود دارد نمی شود فیلم ساخت.

او در پایان ضمن اشاره به سینمای دولتی گفت: تا کنون هم سینمای ما بیشتر توسط دولت اداره می شد و دولتی بود اما اندک رمقی در بخش خصوصی هم وجود داشت که من فکر می کنم با این هزینه ها سال 92 کاملا سینما دولتی می شود و این اندک رمق بخش خصوصی هم به طور کامل نابود خواهد شد.

انتهای پیام/