به گزارش هنرآنلاین،محورهای اصلی فعالیت جمعیت ملی هلال احمر ایران شامل: حمایت از آسیب دیدگان نظامی و غیر نظامی، آمادگی در برابر سوانح، پاسخ گویی به سوانح، کمک به بهبود بهداشت وسلامت جامعه، گسترش اصول هفت گانه نهضت بین المللی صلیب سرخ وهلال احمر است. سازمان امداد و نجات  هلال احمر هر ساله در ایام نوروز کمک های فراوانی به آسیب دیدگان حوادث رانندگی می کند و در نوروز سال جدید در یک حرکت فرهنگی و هنری با هدف کاهش حوادث و تلفات رانندگی در جاده های کشور، اقدام به تولید برنامه ای برای پخش از تلویزیون  کرده است. 

«به خاطر هم» عنوان  این برنامه است که با حمایت سازمان هلال احمر ایران  و مشارکت شبکه نسیم تولید شده است. به خاطر هم ضمن توجه به مسئولیت های اجتماعی با نگرشی نو در نحوه آموزش همگانی و با استفاده از ابزار سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت مخاطبان ، قصد دارد تا در فضای متفاوت و مفرح به سرفصل های  آموزشی سازمان هلال احمر نیز بپردازد.

پخش این برنامه از اول فروردین  در شبکه نسیم شروع شده است. تلفیق نمایش و گفت وگو در برنامه با حضور میهمانان،  لحظات شادی را برای بیننده به ارمغان می آورد. در لایه های زیرین این گفت و گوها، به موضوعات مهم اجتماعی و آموزشی پرداخته می شود. بهره گیری از روابط و فضای خانوادگی در روند پیشبرد برنامه، از دیگر ویژگی های متمایز  به خاطر هم محسوب می شود.

سحر اسدالهی، امید جهان، بهراد خرازی، نیما شاهرخ شاهی، ارسلان قاسمی، مختار سائقی و گیتی معینی از جمله چهره های هنری هستند که در این هفته میهمان برنامه به خاطر هم خواهند بود. عوامل برنامه به خاطر هم عبارتند از: تهیه کننده :کمال فیض آبادی، نویسنده ، کارگردان و مجری: اشکان درویشی، جانشین تهیه کننده : فرشادیاسر، مجری طرح :  موسسه فرهنگی هنری فیض گستران هنر، تدوین:  امین ظهراب بیگی، بازیگران: مختار سائقی، گیتی معینی ،  سیروس همتی، فرشاد یاسر، مجید شهریاری ،احمد جعفری ، سیمین بهفر وعلی باباجانی.