به گزارش هنرآنلاین، کامران نجف زاده مجری برنامه برمودا که این روزها از شبکه نسیم پخش می شود گفت: برمودا بنا دارد با کسانی گفت‌و‌گو کند که مردم با آنها خاطره‌های قدیمی دارند اما در این میان بارها شده تا سوژه های روز را با توجه به اتفاقات روز انتخاب کرده و سراغ آنها رفتیم.
 
وی افزود: آنچه در ذهن اتاق فکر بوده این است که ما به کاهش شکاف‌ها به اندازه‌ای که قدرتش را داریم کمک کنیم. در این مسیر دوستانی که در مجموعه برمودا هستند همگی تلاش کرده اند اما شاید برخی ها به خاطر اینکه مقابل دوربین هستند بیشتر دیده شوند ولی از تلاش و دغدغه دوستانی که پشت صحنه هستند نمی توان غافل شد.
 
نجف‌زاده تصریح کرد: مدیر شبکه نسیم و قائم مقام ایشان از کسانی بودند که بسیار با ما همراه و همدل بودند و امیدواریم مردم برنامه را دوست داشته باشند تا این مجموعه بتواند بازتاب‌های خوبی در جامعه داشته باشد.
 
وی با بیان اینکه انرژی بسیاری برای طراحی سئوالات می گذاریم ادامه داد: خیلی سخت است مخاطب را ۶۰ دقیقه بتوانیم پای تلویزیون نگه داریم. شاید یکی از دشواری ها این است که هر کدام از مهمان های ما جهانی متفاوت برای خود دارند و فردی که با آنها مصاحبه می‌کند باید تلاش کند تا بتواند زاویه جذابی را برای صحبت پیدا کند.
 

مجری برمودا خاطرنشان کرد: بعضی از افرادی که برای مصاحبه می آیند خیلی سخت مصاحبه می کنند به حدی که انسان به جنون می‌رسد اما برعکس آنها یک عده بسیار حرفه ای هستند و در صحبت ها مانند بازی پینگ پنگ ارتباط بسیار خوبی برقرار می کنند. ما سعی داریم تاک‌شوی متفاوتی داشته باشیم.