به گزارش هنرآنلاین، چهره‌های جدیدی به برنامه «کمک سینما به غزه» پیوستند که اسپایک لی، پل مسکال و اولیویا کولمن از جمله آنها هستند. با فروش اقلامی که از سوی هنرمندان سینمایی بریتانیا در این حراجی ارایه شده تاکنون بیش از ۹۰ هزار پوند (۱۱۳ هزار دلار) جمع‌آوری شده است.

این حراج اواخر ماه گذشته با اعطای اقلامی برای فروش از «تیلدا سوئینتون»، «جاش اوکانر» و دیگر چهره‌ها توسط جمعی از فیلمسازان و نویسندگان بریتانیایی راه اندازی شد و تاکنون بیش از ۱۰۰ هزار پوند جمع آوری کرده است.

اسپایک

بالاترین مورد فروش رفته تا به امروز نزدیک به ۸۰۰۰ پوند برای یک نسخه دست نویس از اشعار «رویاهای شیرین» اثر «آنی لنوکس» و «دیو استوارت» بوده است.

 همچنین «اندرو هیگ» و «آصف کاپادیا» فیلمسازان بریتانیایی با مجموعه‌ای از دی وی دی های امضا شده و «کیت کانر» بازیگر انگلیسی با یک توپ راگبی امضا شده در این حراجی خیریه شرکت کرده‌اند.

کولمن

اسپایک لی یک پوستر امضا شده قاب‌دار از «مالکوم ایکس»، پل مسکال یک پوستر امضا شده از فیلم «افترسان» و اولیویا کولمن با یک پیام ویدیویی شخصی به این حراجی پیوسته اند. این حراجی از روز دوشنبه شروع به فروش این اقلام می‌کند. تسا تامپسون با یک یادگاری از فیلمش، پوستر «مارولز» و «بدترین فرد جهان» با امضای یواخیم تریه و بازیگران، فرصتی برای صحبت با سوزان ساراندون از طریق زوم درباره فیلم‌های مورد علاقه‌تان و یک تی‌شرت امضا شده، گفت‌وگوی زوم با کارگردان الیزا هیتمن به‌علاوه یک پوستر امضا شده، یک قهوه در دوبلین با لنی آبراهامسون به‌علاوه یک کتاب امضا شده از فیلمنامه‌های «مردم عادی» و صرف یک شام با لوکاس دونت به‌علاوه فیلمنامه امضا شده فیلم «نزدیک» از دیگر موراد افزوده شده به این حراجی هستند.

مسکال

در همین حال، جاناتان گلیزر که هفته پیش ۷ پوستر امضا شده «منطقه مورد علاقه» را اهدا کرد، با اهدای کتاب فیلمنامه امضا شده «زیر پوست» همراه پوسترها با مشارکت تهیه‌کننده‌اش جیمز ویلسون و سه‌گانه‌ای از عکس‌های قاب‌شده از عکاس نیل اوبراین حمایت خود را از حراجی بیشتر کرد.

حراج سینما برای غزه از سوی فیلمسازان و روزنامه‌نگاران سینمایی بریتانیایی شامل هانا فلینت، جولیا جکمن، لیلا لطیف، سوفی مونک کافمن و هلن سیمونز راه اندازی شده است. از ۲۸ مارس که اولین بار خبر این رویداد مطرح شد تا کنون شمار هنرمندان مشارکت کننده در این زمینه هر روز بیشتر شده است. تیلدا سوینتون، جاش اوکانر و کن لوچ از جمله چهره‌هایی بودند که از روز نخست به این حراجی پیوستند.

ساراندون

حراج ۱۲ آوریل (جمعه ۲۴ فروردین) پایان می‌یابد و همه کمک‌های مالی گردآوری شده به کمک‌های پزشکی برای فلسطینیان (MAP) اهدا می‌شود. این سازمان در حال حاضر در حال رسیدگی به وضعیت اضطراری مردم غزه است. به گفته مقامات بهداشتی محلی بیش از ۳۲ هزار فلسطینی در انتقام‌جویی اسراییل برای حمله حماس در ۷ اکتبر کشته شده‌اند.