گروه سینمایی هنرآنلاین: اگر میانگین فروش هفتگی «انفرادی» در دو هفته آینده شبیه هفته‌های گذشته باشد، این فیلم کمدی برای شکستن رکورد «دینامیت» شاید لازم باشد فقط ۱۰ روز دیگر روی پرده بماند. تا امروز که ۱۱ روز از مرداد ۱۴۰۱ گذشته، «دینامیت» با ۵۸ میلیارد تومان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران است و اطیابی می‌تواند با شکستن رکورد فیلم پیشین خود، با «انفرادی» در صدر جدول پرفروش‌های سینما در ایران بایستد.

«انفرادی» در شرایطی در آستانه رسیدن به رکورد درآمد ۶۰ میلیاردی از گیشه سینماهاست که در بهترین حالت بعید است بیش از دو میلیون تماشاگر داشته باشد. این در حالی است که «دینامیت» با ۵۸ میلیارد تومان فروش حدود ۲.۶ میلیون نفر تماشاگر داشته و البته پرتماشاگرترین فیلم تاریخ سینمای ایران نیست؛‌ رکوردی که هنوز و همچنان با ۱۰ میلیون تماشاگر در اختیار «عقاب‌ها» ساخته زنده‌یاد ساموئل خاچیکیان است و البته «اخراجی‌ها ۲» مسعود ده‌نمکی هم بیش از پنج میلیون تماشاگر داشته است.

در جدول پرفروش‌ترین‌های تاریخ سینمای ایران «سگ‌بند» مهران احمدی این فرصت را دارد دست‌کم یک پله بالا بیاید و با جا گذاشتن «گشت ۳» در رده سوم بایستد. فیلم سعید سهیلی ۴۲ میلیارد تومان فروخته و «سگ‌بند» که همچنان روی پرده است، با ۴۰ میلیارد در جدول پرفروش‌ترین‌ها پس از آن ایستاده است. «مطرب» و «هزارپا» و «متری شیش و نیم» هم به ترتیب با حدود ۳۹، ۳۸ و ۲۸ میلیارد تومان جزو بالانشین‌ها هستند.

سیدمسعود اطیابی که «انفرادی» و «دینامیت» او در مجموع بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان فروخته‌اند، یک نماینده دیگر هم بین ۱۰ فیلم برتر جدول پرفروش‌ترین‌های تاریخ سینمای ایران دارد؛ «تگزاس ۲» که سه سال پیش به نمایش درآمد و بیش از ۲۵ میلیارد تومان فروخت. به این ترتیب، اطیابی یک‌تنه با فیلم‌های کمدی‌اش نزدیک ۱۴۰ میلیارد تومان در سه سال گذشته به اقتصاد سینمای ایران کمک کرده است.