به‌گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط‌ عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، امور پخش و توزیع انجمن سینمای جوانان ایران به مناسبت آغاز ماه محرم و ایام سوگواری امام حسین (ع)، تازه‌ترین بسته خود را با عنوان «حسینیه» برای اکران در سه پلتفرم ودیو، هاشور و تیوال به صورت اشتراکی و فروشی در دسترس مخاطبان فیلم کوتاه قرار داده است.

بسته «حسینیه» از امروز ۸ مردادماه ۱۴۰۱ همزمان با آغاز ماه محرم تا ۵ مهرماه ۱۴۰۱ پایان ماه صفر، در چهار مرحله ۱۲ فیلم کوتاه برگزیده عاشورایی را به صورت اشتراکی و یک فیلم کوتاه را به صورت فروش، در دسترس مخاطبان هر سه پلتفرم قرار می‌دهد. این آثار کوتاه، در دهه هفتاد و هشتاد در انجمن سینمای جوانان ایران تولید شده‌اند.

۱۰ فیلم کوتاه بسته «حسینیه» که به صورت اشتراکی اکران می‌شوند، عبارتند از «زیارت» ساخته مهدی جعفری، «یک قفس آزادی» ساخته جواد مزدآبادی، «جایی نزدیک زمین» ساخته قاسم انصاری، «سمفونی مرگ» ساخته زنده‌یاد حسن خدایی، «نذر» ساخته احمد طالبی‌نژاد، «دیزه دویدی» ساخته میردولت موسوی، «قربانی آب» ساخته سیدمهدی رضوی زاده، «دیدار» ساخته اکبر راسخ، «خادمین» ساخته مرتضی عدلی و «آب و آینه» ساخته محمدرضا خسروی‌فرد.

فیلم کوتاه «بی‌بی» ساخته سعید نجاتی ساخته سال ۹۳ تنها فیلم فروشی بسته «حسینیه» است که با هزینه ۸ هزار تومان در هر سه پلتفرم ودیو، هاشور و تیوال قابل تماشاست و از چهارشنبه ۱۲ مردادماه در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

همچنین دو فیلم کوتاه «مخالف‌خوان» ساخته سیدمحمدصادق جعفری و «مجلس شبیه» ساخته مهدی رمضان‌زاده به ترتیب ۱۹ و ۲۶ مردادماه ۱۴۰۱ در دسترس قرار می‌گیرند و مخاطبان می‌توانند این دو فیلم را تا ۵ مهرماه در هر سه پلتفرم تماشا کنند.

امور پخش و توزیع انجمن سینمای جوانان ایران تاکنون ۱۶۸ فیلم کوتاه را به صورت اشتراکی و برخی فروشی در پلتفرم‌های هاشور، ودیو و تیوال اکران آنلاین کرده است.