گروه سینمایی هنرآنلاین: رئیس شبکه تلویزیونی ABC اعلام کرد دالبی تیه‌تر بار دیگر میزبان میهمانان، نامزدها و برندگان جوایز اسکار می‌شود و قرار است پس از سه سال، یک ستاره سرشناس مسئولیت اجرای آن را بر عهده داشته باشد. آخرین بار سال ۲۰۱۸ بود که جیمی کیمل مجری مراسم اسکار بود و اجرای کوین هارت در سال بعد از آن به دلیل افشا شدن توییت‌ها و شوخی‌های زننده این چهره رنگین‌پوست منتفی شد.

سال ۲۰۱۹ که مراسم اهدای جوایز اسکار بدون مجری برگزار شد، آمار بینندگان تلویزیونی آن رشدی نسبی داشت و از ۲۶.۶ میلیون نفر سال پیش‌تر به ۲۹.۵ میلیون نفر رسید اما در دو سال پس از آن با افتی چشمگیر روبه‌رو شد و سال ۲۰۲۱ به رقم شگفت‌انگیز ۱۰.۴ میلیون نفر سقوط کرد؛ پایین‌تر آمار در تاریخ پخش تلویزیونی مراسم اسکار. سال گذشته این مراسم در قالب جشنی خودمانی و کوچک در یونین استیشن برگزار شد و مهمان نداشت.

گفته می‌شود پس از ابراز علاقه تام هالند برای اجرای مراسم اهدای جوایز اسکار ۲۰۲۲، تهیه‌کنندگان پخش تلویزیونی این برنامه با این بازیگر جوان و محبوب تماس گرفته‌اند. نام هالند در ماه‌های اخیر برای بازی در «مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» سر زبان‌ها افتاده و فروش خیره‌کننده این فیلم ابرقهرمانی و ورود آن به باشگاه فیلم‌های میلیارد دلاری، بخت ستاره ۲۵ ساله انگلیسی را برای مجری شدن در مهم‌ترین رویداد سینمایی سال بسیار بالا برده است.

پس از آنکه مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب ۲۰۲۲ به عجیب‌ترین شکل ممکن بدون حضور ستاره‌ها و پخش تلویزیونی برگزار شد، حالا همه چشم‌ها به مراسم اسکار نود و چهارم دوخته شده است. نامزدهای اسکار ۲۰۲۲ روز هشتم فوریه معرفی می‌شوند و مراسم اهدای جوایز به برگزیدگان هم ۲۷ مارس در دالبی تیه‌تر برگزار می‌شود.