به گزارش هنرآنلاین، بازیگر ۳۶ ساله فلسطینی که سال گذشته با فیلم سینمایی «غزه عشق من» در جشنواره ونیز حضور داشت، روز یکشنبه همراه دیگر شهروندان فلسطینی ساکن سرزمین‌های اشغالی به خیابان‌ها آمده بود تا به اقدام رژیم صهیونیستی در اشغال خانه‌های فلسطینیان ساکن منطقه شیخ الجراح شرق بیت‌المقدس اعتراض کند. در روزهای گذشته و پیش از شعله‌ور شدن آتش جنگ میان فلسطین و اسرائیل، بسیاری از ساکنان سرزمین فلسطین به این اقدام اعتراض کرده بودند.

پس از آنکه تصویر خانم عبدالهادی درون یک آمبولانس در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد، این بازیگر جوان در صفحه رسمی خود در اینستاگرام از همه مردم تشکر و اعلام کرد حالش خوب است. او ابتدا گفت که پایش آسیب دیده و سپس در یک پست دیگر از زخمی شدن با گلوله سربازان صهیونیست خبر داد. در این حمله، پلیس رژیم اشغالگر قدس از گازهای اشک‌آور استفاده و همزمان ۱۵ نفر از معترضان را هم بازداشت کرد و با خود برد.

ناآرامی‌ها در سرزمین‌های اشغالی در اعتراض به آواره کردن ده‌ها خانواده فلسطینی ساکن منطقه شیخ جراح در شرق بیت‌المقدس از روز جمعه شدت گرفت و همان روز صدها فلسطینی مجروح شدند. در حمله هوایی روز دوشنبه صهیونیست‌ها به کرانه باختری رود اردن دست‌کم ۲۰ نفر از جمله ۹ کودک به شهادت رسیدند و نیروهای حماس هم در پاسخ به این جنایت مناطق صهیونیست‌نشین را با موشک و راکت هدف قرار داد. فلسطینی‌ها اقدام اسرائیل را در بیرون راندن ساکنان شرق قدس «پاکسازی نژادی» می‌دانند.