سرویس سینمایی هنرآنلاین: مهدی صباغ‌زاده کارگردان و تهیه‌کننده که خود در سال 98، فیلم "کلوپ همسران" را به روی پرده سینماها فرستاد این روزها مشغول آماده‌سازی دومین فیلم فرزندش کاوه صباغ‌زاده در مقام کارگردان است.

الناز حبیبی، حسام محمودی و علی انصاریان بازیگران این فیلم سینمایی هستند. "رمانتیسم عماد و طوبا" دومین تجربه کارگردانی صباغ‌زاده بعد از فیلم "ایتالیا ایتالیا" است که توانست نظر سینماگران، منتقدان و مخاطبان را به خود جلب کند. فیلمنامه این فیلم سینمایی در ژانر کمدی، رمانتیک، فانتزی؛ اقتباسی آزاد از کتابی نوشته آلن دوباتن است که توسط کاوه صباغ‌زاده به نگارش درآمده است.

صباغ‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره وضعیت فیلم "رمانتیسم عماد و طوبا" گفت: فیلمبرداری کار تمام شده است و پگاه احمدی تدوین فیلم را انجام می‌دهد. همچنین سینا قویدل نیز تروکاژ کار را برعهده دارد. از آنجا که فعلاً همه در قرنطینه هستیم منتظریم تا این وضعیت به اتمام برسد و بعد برای آن تصمیم بگیریم.

صباغ‌زاده در ادامه درباره وضعیت سینماها در سال 99 نیز اظهار کرد: متأسفانه با شیوع ویروس کرونا ضرر و زیان‌های بسیاری به صنعت سینما وارد شده است و قطعاً با بازگشایی سینماها ریزش مخاطب خواهیم داشت. در این میان گرفتاری سینمادار و فیلمساز را نیز داریم تا کدام فیلم به روی پرده برود و کدام نرود. باید دید در سال جدید چه اتفاقی می‌افتد. تغییراتی قطعاً اعمال خواهد شد و به نظرم قرعه‌کشی فیلم‌های سینمایی در بحث اکران که پیش از شروع سال نو مطرح شده بود، به نفع سینما خواهد بود. از نظر من مافیا در سینما وجود ندارد و روابط همواره در بحث اکران مطرح بوده است که با بحث قرعه‌کشی این اتفاق کنار گذاشته می‌شود و همه فیلم‌ها می‌توانند به اکران برسند و کف فروش است که تعیین‌کننده سرنوشت هر فیلم می‌شود.