به گزارش هنرآنلاین، نسخه‌ با کیفیت دوبله‌ فیلم "جاده" ساخته فدریکو فلینی، چهارشنبه 25 اردیبهشت ساعت 19 در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران ‌نمایش داده شده و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.

پس از استقبال سینمادوستان از اکران نسخه‌ نایاب دوبله‎ اول "مردی برای تمام فصول" پس از نیم قرن، در جلسه‌ هفته‌ گذشته؛ یازدهمین برنامه‌ "فیلم بزرگ روی پرده بزرگ" کافه سینما و فرهنگسرای ارسباران، به ‌اکران نسخه‌ باکیفیتی از "جاده" اثر فدریکو فلینی در سالن اصلی، اختصاص خواهد داشت. نسخه‌ای که همراه با باند صوتی دوبله‌ کیفیت بالای فیلم، به‌مدیریت خسرو خسروشاهی خواهد بود. در این نسخه، منوچهر اسماعیلی به‌جای آنتونی کوئین و شهلا ناظریان به‌جای جولیا ماسینا صحبت کرده‌اند.

"جاده" از مشهورترین آثار فدریکو فلینی، کارگردان بزرگ ایتالیایی به‌حساب می‌آید. این فیلم برنده‌ بهترین کارگردانی از جشنواره ونیز در سال 1954 و همچنین برنده بهترین فیلم غیر انگلیسی زبان از اسکار 1956 شده است. آنتونی کوئین جولیا ماسینا ، ریچارد بیسهارت و... بازیگران فیلم جاده هستند.

جلسه نقد و بررسی فیلم نیز با حضور امیر قادری پس از اکران آن برگزار خواهد شد. فرصتی برای علاقه‌مندان سینما تا فیلم‌های کلاسیک را، یک بار دیگر روی پرده‌ی بزرگ به‌تماشا بنشینند.

علاقه‌مندان برای حضور دراین نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره‌های 20- 22872818 تماس بگیرند. همچنین برای رزرو بلیت نیز می توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.