به گزارش هنرآنلاین، در دومین جلسه از ویژه برنامه "نمایش گزیده‌ چهل سال سینمای ایران" که پنج‌شنبه سوم آبان‌ها در موزه سینما برگزار می‌شود، دو فیلم سینمایی "گل‌های داوودی" و "جاده‌های سرد" از تولیدات سال‌های 1363 و 1364 روی پرده می‌روند.

در این اکران ویژه و متفاوت، "رسول صدرعاملی" کارگردان فیلم "گل‌های داوودی" و "مسعود جعفری جوزانی" کارگردان "جاده‌های سرد" همراه مردم به تماشای فیلم‌های خود می‌نشینند و از روند ساخت این فیلم‌ها سخن می‌گویند.

فیلم‌های معرفی شده در ویژه برنامه "نمایش گزیده‌ چهل سال سینمای ایران" با تلاش فیلمخانه ملی ایران برای نخستین بار و ویژه این برنامه، اسکن و اصلاح رنگ شده‌اند، از این رو اعضای سینماتک موزه سینما نسخه‌های باکیفیت بالا و کم نظیری از فیلم‌‎های چهار دهه سینمای ایران را خواهند دید.

بر پایه این خبر، این ویژه‌برنامه تا پایان سال 1397 ادامه خواهد داشت و پنج‌شنبه‌های هر هفته در دو سانس 15 و 17 دو فیلم سینمایی ویژه مخاطبانی که در این گردهمایی ثبت‌نام کرده‌اند، اکران می‌شود.

پژوهشگران، دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از برنامه و زمان‌بندی اکران فیلم‌ها به سایت موزه سینمای ایران  http://cinemamuseum.ir/ مراجعه و جدول نمایش فیلم‌ها را دریافت کنند.