سرویس سینمایی هنرآنلاین: احمد درویشعلی‌پور کارگردان مجموعه "محله گل و بلبل 3" در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فصل جدید این مجموعه گفت: اتفاقات جدیدی در فصل سوم این مجموعه رقم می‌خورد. به طور مثال در فصل جدید خانم چمنی با بازی بهنوش بختیاری مغازه جدیدی باز می‌کند و مشغول کار می‌شود. از سوی دیگر ملکه سایه‌ها کاراکتر جدیدی است که با بازی مرضیه صدرایی به مجموعه اضافه شده است. او به همراه خود قصه و فضای جدیدی را در مجموعه القا می‌کند. همچنین نصرالله رادش نیز به جمع ما پیوسته است که عهده دار شخصیت شاباش است. همسر آقای عزیز را هم داریم که جزو کاراکترهای جدید فصل سوم است. همچنین این فصل نیز مانند فصول قبلی این مجموعه ساختاری نمایشی دارد و همه ماجراهای آن در یک محله خیالی متشکل از خانه‌ها، خیابان‌ها، کوچه‌ها، مغازه‌ها و شهروندانی که هر کدام دغدغه‌های متفاوتی دارند، پیگیری می‌شود.

محله گل و بلبل 3

وی ادامه داد: در این فصل نیز به موضوعاتی همچون مسائل اخلاقی، فضای مجازی و مسائل آموزشی خواهیم پرداخت و با تدارک روایت‌هایی می‌کوشیم رفتارهای صحیح در محیط خانواده و اجتماع و فضای مجازی را به کودکان بیاموزیم.

این کارگردان بیان کرد: این مجموعه قرار است در 100 قسمت 40 دقیقه‌ای تولید شود. ضبط مجموعه با کمی تاخیر آغاز شد و از عید قربان روی آنتن رفت. دوست داریم در فصل جدید نیز با قصه‌ها و شخصیت‌های جدید مخاطب را غافلگیر کنیم.

محله گل و بلبل 3

درویشعلی‌پور در ادامه درباره شخصیت ملکه سایه‌ها اظهار کرد: در قسمت‌های ابتدایی این شخصیت بسیار موجه است و کم کم ماهیتش برای مخاطب روشن می‌شود. جزو آن دسته از شخصیت‌هایی است که باید دیده شود و بعد درباره آن صحبت کرد. این شخصیت نیز مانند برفک کاملا متفاوت است و با وجود این دو در فصل سوم از جلوه‌های ویژه بصری استفاده کردیم که این فصل را نسبت به فصل‌های قبلی کاملا متفاوت کرده است.

وی در خاتمه درباره تولید فصل دوم سریال "بالش‌ها " که در شبکه نمایش خانگی در حال توزیع است، نیز گفت: خوشبختانه بازخوردهای خوبی از این سریال دریافت کردیم و در فکر تولید فصل دوم آن هستیم، اما فعلا درگیر تولید پروژه "محله گل و بلبل " شده‌ایم و فکر می‌کنم تولید این سریال به شش ماه آینده موکول شود.

محله گل و بلبل 3

"محله گل و بلبل 3" کاری است از گروه کودک و نوجوان به تهیه کنندگی مسلم آقاجانزاده، کارگردانی احمد درویشعلی‌پور و نویسندگی محمد درویشعلی‌پور که با اجرای داریوش فرضیایی در نقش عمو پورنگ روانه آنتن می شود.

در این محله خیالی، داریوش فرضیایی، ‌ بهنوش بختیاری، ‌ نعیمه نظام دوست، نادر سلیمانی، ‌ امیر نوری، ‌ محمد رضا داودنژاد، نصرالله رادش، ملیکا شریفی نیا، ‌فرهاد بشارتی، آرش میراحمدی، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، ‌جواد انصافی، مجید صیادی، مرضیه صدرایی و امیرمحمد متقیان در نقش‌های مختلفی همچون عموپورنگ، خانم چمنی، ‌آقای خوشحال و... بازی می‌کنند.

عکاس: لیلا خوشکنار