به گزارش هنرآنلاین، در فاصله یک هفته تا اکران عمومی فیلم سینمایی موزیکال "خاله قورباغه" به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی فرشته طائرپور، پوستر اصلی آن منتشر شد. 

پوستر اصلی این فیلم را عسل شاکری طراحی و یاسمین میرمعز اجرا کرده است.

"خاله قورباغه" قرار است از شش تیرماه با شعار "فیلمی شاد و موزیکال برای همه بچه‌ها و بعضی از بزرگ‌ترها" روی پرده سینماها برود. 

فیلم "خاله قورباغه" از هفتم اسفند ٩٥ در دکورهای مستقر در پلاتوی بنیاد سینمایی فارابی، با طراحی‌های مجید لیلاجی و اجرای میرنظام الدین مدنی، طی ١١٠ روز توسط محمد رسولی فیلمبرداری شده است. 

عروسک‌های این فیلم را هنرمند نام آشنا مرضیه محبوب ساخته است و جلوه‌های بصری فیلم را دکتر امیررضا معتمدی انجام داده و تدوین فیلم بر عهده سپیده عبدالوهاب و افشین هاشمی بوده است.

خاله قورباغه

‎موسیقی متن و ترانه‌های این فیلم موزیکال که از شاخصه‌های اصلی آن به حساب می‌آید، توسط سعید شهرام، آهنگساز ایرانی ساکن امریکا ساخته و ضبط شده است. صداگذاری فیلم را نیز بهمن اردلان در استودیو بهمن انجام داده است.

فیلمنامه این فیلم توسط فرشته طائرپور با همکاری افشین هاشمی نوشته شده و تولید آن از نیمه دوم سال ٩٤ تا بهار ٩٦با مدیریت و برنامه‌ریزی سیداحمد ساکت انجام شده است.

پخش فیلم "خاله قورباغه" برعهده حوزه هنری و زمان آن ٨٥ دقیقه است که اوایل تابستان با سرگروهی سینما آزادی روی پرده می‌رود.