سرویس سینمایی هنرآنلاین: "عطر داغ" نخستین ساخته علی ابراهیمی به زودی روانه سینماها می‌شود. "عطر داغ" با عنوان قبلی "عطر تلخ" داستان دختری به نام مریم است که مجبور می‌شود شبی بیرون از خانه بماند. بیرون ماندن او یکسری اتفاقات برای او و خانواده‌اش در پی دارد که...

خاطره اسدی، شهرام حقیقت‌دوست، مهرداد صدیقیان، بهاره کیان‌افشار، سیما تیرانداز، شیوا مکینیان، مهوش صبر کن، کریم اکبری مبارکه، احسان امانی، آیسان حداد، امیر حسین میری بازیگران "عطر داغ" هستند.

ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره چرایی تغییر عنوان فیلمش گفت: این تغییر نام به دو علت بود. اولین دلیل این است که ما با عنوان "عطر تلخ" پیش رفتیم و مجوزهای لازم را  گرفتیم اما یک کارگردان دیگر پیش از ما فیلمی ساخته بود به نام "عطر شیرین عطر تلخ" و به همین دلیل اعلام کردند که او از این هم نامی ناراضی است و با توجه به این که زودتر از ما مجوز گرفته به همین دلیل باید عنوان را عوض کنیم. در نتیجه این تغییر انجام شد. "عطر داغ" هم متشکل است از عطر که  چون در فیلم بیشتر به منظور رایحه مطرح است از آن استفاده کردم و داغ هم از این جهت بود که این رایحه زنانه در شخصیت‌های اصلی یک مسئله پرتنش است که روی شخصیت‌های دیگر داستان تاثیرگذار است،از همین رو داغ را انتخاب کردیم و ترکیبش شد "عطر داغ".

عطر تلخ

ابراهیمی در ارتباط با زمان اکران فیلم بیان کرد: برای اکران هم برنامه‌ریزی‌هایی داریم و با یک گروه تبلیغاتی که تخصصشان آماده سازی مواد تبلیغاتی است صحبت‌هایی انجام دادیم که قرار است کار را شروع کنند. فیلم را برای شورای پروانه نمایش نیز ارسال کردیم ولی به دلیل این که در دو هفته اخیر درگیر کارهای دیگری  بودند و به تعطیلی یک هفته‌ای برخوردیم، هنوز جوابی داده نشده است.

وی ادامه داد: قرار بود در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور داشته باشیم ولی بعد از عقد  قرار داد با شرکت پخش‌کننده بین‌الملل از ما خواسته شد از جشنواره جهانی فیلم فجر که کشور سازنده اثر است انصراف دهیم تا بتوانیم در جشنواره‌های سری الف جهان حضور داشته باشیم از همین رو از حضور در جشنواره جهانی انصراف دادیم. فکر می‌کنم اکران فیلم در داخل کشور به شکل موازی با حضور در جشنواره‌های جهانی باشد.

این کارگردان درباره سایر فعالیت‌های خود نیز گفت: در حال نگارش فیلمنامه بعدی هستم که به زودی به پایان می‌رسد و  اواخر امسال یا سال آینده تولیدش را آغاز می‌کنیم. این فیلمنامه هم مانند فیلم‌های قبلی خودم معضل زنان و دختران را به تصویر می‌کشد و همان دغدغه را در پی دارد.