سرویس سینمایی هنرآنلاین: مصطفی الماسی کارگردان جوان در نخستین تجربه فیلمسازی خود به فیلم "گاباره" را ساخت که جواد مقیمی آن را بر اساسا کتاب "داستان عزاداران بیل" اثر غلامحسین ساعدی نوشته است. این فیلم نگاهی متفاوت به فیلم "گاو" ساخته داریوش مهرجویی دارد و برگردانی امروزی از این داستان است. رسول یونان به همراه لیلا موسوی، خاطره مهریان، ناهید نوبخت و ... در "گاباره" به ایفای نقش پرداخته‌اند.

الماسی درگفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره زمان اکران این فیلم بیان کرد: بسیار تلاش کردیم تا "گاباره " را به جشنواره جهانی فیلم فجر برسانیم که به دلیل مشکلات فنی این اتفاق رخ نداد. این روزها همچنان مشغول کار روی بخش فنی فیلم هستیم که در مراحل پایانی است. هنوز تصمیم قطعی برای اکران این فیلم یا شرکت در جشنواره فیلم فجر نگرفته‌ایم، اما در نظر داریم در صورت امکان فیلم را در جشنواره‌های خارجی شرکت دهیم.

وی در ادامه درباره سایر فعالیت‌های خود گفت: در همین مدت اقدام به ساخت یک فیلم ویدئویی به نام "آقای کارگردان " کردم که تهیه کنندگی و کارگردانی آن برعهده خودم است. قصه فیلم درباره یک کارگردان دوربین مخفی است که بازیگران چهره و سرشناس را جلوی دوربین قرار می‌دهد. در پی شکایتی که یکی از بازیگران از وی می‌کند همه زندگی او تحت الشعاع قرار می‌گیرد و در پایان متوجه می‌شود خودش جلوی دوربین مخفی بوده است.

مصطفی الماسی

الماسی ادامه داد: این فیلم در ژانر طنز است و در موقعیت‌های مختلف اتفاقات طنز شکل می‌گیرد و روند جذابی را رقم می‌زند. در این فیلم حسن شکوهی، بهنوش بختیاری، خشایار راد، فریده دریامج، ساقی زینتی و اسدالله یکتا در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

این کارگردان جوان درباره زمان پخش و شبکه مورد نظر آن اظهار کرد: هنوز قطعی مشخص نشده است که قرار است از کدام شبکه این فیلم به روی آنتن برود، اما مذاکراتی با مدیران شبکه سه داشتیم ولی قبل از این که بخواهد از تلویزیون پخش شود از طریق ویدئو رسانه وارد بازار خواهد شد.