به گزارش هنرآنلاین، سریال "رقص روى شیشه" به کارگردانى مهدى گلستانه و تهیه کنندگى پیمان جعفرى با حضور چهره هاى مطرح سینما و تلویزیون براى پخش در شبکه نمایش خانگى تولید مى‌شود.

 عوامل مجموعه "رقص روى شیشه" ، پس از دریافت موافقت اصولى از شوراى پروانه ساخت مشغول نگارش قسمت‌هاى مختلف فیلمنامه هستند و پیش تولید رسمى و انتخاب بازیگران را آغاز کرده‌اند و مذاکره با بهرام رادان بعنوان جدى‌ترین گزینه حضور در این مجموعه صورت گرفته که به احتمال فراوان حضور این سوپراستار سینما در این مجموعه قطعى است و اولین حضور رادان در شبکه نمایش خانگى با این مجموعه رقم خواهد خورد.

"رقص روى شیشه" که حداقل در ٢٦ قسمت تولید خواهد شد، فیلمنامه‌اى اجتماعى دارد و مهدى گلستانه پس از تهیه کنندگى مجموعه موفق "عاشقانه"، اینبار با کارگردانى "رقص روى شیشه" در دومین تجربه خود در شبکه نمایش خانگى حضور خواهد داشت.

کارگردان: مهدی گلستانه، تهیه کننده: پیمان جعفری، سرمایه گزاران: مهرداد امیررضوانی - مهدی گلستانه، مجری طرح: مانترافیلم تابا و مشاور رسانه‌اى و مدیر روابط عمومى: میثم محمدى، برخى از عوامل تولید "رقص روى شیشه" هستند و بزودى اسامى کامل عوامل اعلام خواهد شد.