سرویس سینمایی هنرآنلاین: علی سرابی بازیگر، کارگردان و صداپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون قرار است در ایام نوروز با مجموعه "کلاه قرمزی" همراه با دو عروسک به تلویزیون بیاید.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره این همکاری گفت: برای سال 97 تنها مجموعه "کلاه قرمزی" را در ایام عید دارم که امیدوارم بعد از یک سال و اندی دستمزد ما را بدهند چون هنوز چیزی پرداخت نشده است.

سرابی ادامه داد: امسال دو عروسک دارم، "گابی" و "قوچی" که قوچی دو سال قبل در روزهای آخر ضبط کلاه قرمزی عروسکش به دستمان رسید و دو آیتم کوتاه از آن گرفتیم که استقبال خوبی از آن صورت گرفت. امسال خیلی جدی روی آن کار شده و پخش می‌شود. می‌دانم از آن دست عروسک‌هاست که بسیار دستخوش ممیزی خواهد شد و خیلی امکان وجودش نیست، اما عروسک بامزه‌ای است. گابی هم از آنجایی که در سال‌های گذشته من عیدها سر کار بودم و نمی‌رسیدم خیلی حضور داشته باشم، شاید حضورش چندان پررنگ نبود، اما سال گذشته بیشتر سر ضبط این مجموعه بودم و عروسک جان تازه‌ای گرفته و آیتم‌های بیشتری با آن ضبط شده است. اساسا مجموعه "کلاه قرمزی" امسال خیلی بهتر است، هرچند باید سال گذشته پخش می‌شد اما نشد و امسال این اتفاق می‌افتد.

بازیگر فیلم "دلم می‌خواد" درباره سایر فعالیت‌های خود نیز بیان کرد: فکر می‌کنم در فروردین یا اردیبهشت ماه 97 یک فیلم کوتاه بتوانم بسازم که فیلم خاصی است و اگر بتوانم فیلم بلند سینمایی خودم را هم می‌سازم.

وی درباره فیلم کوتاه خود اظهار کرد: این فیلمنامه نوشته امید سهرابی است که اول برای تئاتر نوشته بود. یک مجموعه چهار اپیزودی است و یکی از این اپیزودها قابلیت تبدیل شدن به فیلم را دارد. در مجموع فیلم "به نام پدر" که عنوان فعلی فیلم است دو بازیگر دارد که یکی مردی مسن و یکی جوان است و در یک تک لوکیشن اتفاق می‌افتد. بستر ابتدایی فیلم کمدی است اما پایان فوق‌العاده تراژیکی دارد و یک نوع ادای دین به جامعه پیشکسوت هنری کشور است. درحال حاضر در مرحله پیش تولید هستیم و امیدوارم بتوانم آن را بسازم.

سرابی همچنین درباره فیلم بلند خود نیز گفت: برای فیلم بلندم با چند نویسنده جوان تازه کار آشنا شدم که خیلی خوب کار می‌کنند و مشغول نگارش هستند. از میان چند فیلمنامه‌ای که خواندم یکی از فیلمنامه‌ها را دوست دارم و بعد از عید جلساتی برای بازنویسی خواهیم داشت و فکر می‌کنم برای زمستان سال 97 بتوانیم فیلم را کلید بزنیم.

این بازیگر درباره حضور در تلویزیون نیز عنوان کرد: فعلا در تلویزیون کار نمی‌کنم، در سینما و شبکه نمایش خانگی هم پیشنهادهایی شده که فیلمنامه‌ها را دوست نداشتم. امیدوارم که پس از دو سال تلاش، بتوانم درسال 97 فیلمم را بسازم و از خدا می‌خواهم که یاری کند واین اتفاق بیفتد.