به گزارش هنرآنلاین، مجموعه کارگاه‌های تخصصی با محوریت موسیقی فیلم و سناریو در سینمای معاصر جهان در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران برگزار می‌شود.

این کارگاه‌ها با حضور مهمانان فرانسوی شامل ژان فیلیپ بک آهنگساز شناخته شده موسیقی معاصر و سینما و پاسکال بنبریک نویسنده و سناریست (مدیر کمپانی Storia در انگلستان، فرانسه، ولز و کانادا)، با همکاری انستیتوی تخصصی هنرهای معاصر خاورمیانه و اروپا (در کانادا و فرانسه) و موسسه فرهنگی بام در روزهای دوشنبه 7، سه شنبه 8 و پنج شنبه 10 اسفندماه از ساعت 14 تا 18 ، برگزار می‌شود.

این کارگاه‌ها هر روز در دو بخش ویژه و در بخش نخست، پیرامون جایگاه متن و نوشتار در سینمای امروز جهان، گرایشات و شیو‌های نوین در عرصه سناریو نویسی و رویکردهای آکادمیک آن در جهان معاصر بویژه سینمای امروز فرانسه و در بخش دوم در ارتباط با جایگاه موسیقی فیلم در سینمای معاصر به ویژه سینمای امروز فرانسه، جریانات نوظهور مرتبط با آهنگسازی فیلم و صداگذاری آثار سینمایی و سیستم‌های آکادمیک آموزشی آن در فرانسه برگزار می‌شود. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این جلسات می توانند، به صورت رایگان و آزاد به موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 تماس بگیرند.