سرویس تجسمی هنرآنلاین: در پی انتشار بیانیه شورای هماهنگی انجمن‌های تجسمی کشور درباره بحث انتقال موزه هنرهای معاصر تهران از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، نگار نادری‌پور رئیس هیات مدیره انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران در گفت و گو با هنرآنلاین گفت: شورای هماهنگی انجمن‌های تجسمی نزدیک به دو سال پیش فعالیت جدی خود را آغاز کرد. البته پیش از آن هم انجمن‌های تجسمی جلسات مشترکی داشتند و به تبادل نظر می‌پرداختند، اما این جلسات در حال حاضر مرتب است و انجمن‌ها توانستند به مواضع مشترک برسند.

نادری‌پور افزود: در جلساتی که با مجید ملانوروزی، مدیرکل مرکز هنرهای تجسمی، داشتیم ایشان هم از اشتراک بین انجمن‌ها استقبال کردند و قرار بر این شد که شورای هماهنگی انجمن‌های تجسمی در تصمیم‌گیری‌های کلان وزارت فرهنگ و ارشاد در حوزه تجسمی نقش داشته باشد.

گفتنی است علی‌اشرف صندوق‌آبادی (انجمن خوشنویسان ایران)، معصومه مظفری (انجمن هنرمندان نقاش ایران)، بهرام کلهرنیا (انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران)، نگار نادری‌پور (انجمن هنرمندان مجسمه‌ساز ایران)، محمدمهدی رحیمیان (انجمن عکاسان ایران)، علی هاشمی شهرکی (انجمن تصویرگران ایران) و بهزاد اژدری (انجمن هنرمندان سفالگر ایران) اعضای شورای هماهنگی انجمن‌های تجسمی هستند.