سرویس سینمایی هنرآنلاین: محمدعلی نجفی کارگردان، تهیه کننده و بازیگر این روزها خود را آماده می‌کند تا با فیلم "گرگ بازی" در مقام تهیه کننده به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر بیاید و از سوی دیگر مشغول بازی در سریال "نجوا" به کارگردانی ابراهیم شیبانی است.

او در گفتگو با خبرنگار هنرآنلاین گفت: مشغول بازی در سریال "نجوا" به کارگردانی ابراهیم شیبانی هستم و از این همکاری بسیار راضی و خشنود هستم.

نجفی در ادامه بیان کرد: بسیار به دیده شدن این سریال امیدوارم و به نظرم سریال‌هایی که این روزها در حال تولید هستند و بخصوص سریال "نجوا" که از نزدیک شاهد تولید آن هستم جذابیت‌های خاصی دارد که موجب می‌شود مخاطب پای گیرنده تلویزیون بنشیند و آن را دنبال کند. حداقل درباره این سریال می‌دانم که بسیار با تامل ساخته می‌شود و شیبانی به راحتی از کنار ساخت آن نمی‌گذرد.

کارگردان "سربداران " درباره حضور "گرگ بازی" در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: فرم حضور در جشنواره را پر کردیم و ارسال شده است. فیلم سینمایی "گرگ بازی " به کارگردانی عباس نظام دوست این روزها در مراحل پایانی بخش صدا و موسیقی قرار دارد و کار تنها درحال روتوش شدن است. عباس نظام دوست پیش از این دستیار من بود و امروز در مقام کارگردان اولین فیلم بلند سینمایی خود را آماده می‌کند او بسیار مسلط است و کار خوبی را هم آماده کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که حضور جوانان را در سینما چطور ارزیابی می‌کند، گفت: بسیار به این نسل امیدوارم چرا که تکنولوژی را به خوبی می‌شناسند و با مسائل روز آشنایی کامل دارند. از سوی دیگر ریتم و نوع نگاهشان نیز بسیار جذاب است و حتی ضرباهنگ کارشان هم نسبت به همنسلان من کاملا متفاوت است و جذابیت خاص خودش را دارد. هم در خانم‌ها و هم درآقایانی که به تازگی وارد فضای سینما شده‌اند این خصیصه دیده می‌شود در نتیجه من با حضور این افراد بسیار به آینده سینما امیدوار هستم.