به گزارش هنرآنلاین، مدرسه ملی سینما و مجتمع فنی تهران  پس از عقد تفاهم ‌نامه همکاری در  هفته گذشته که به امضای علی رحیمی فرد قائم مقام مدیرعامل مجتمع فنی تهران و روح‌الله حسینی مدیر مدرسه ملی سینما رسید، دوره‌های MBA را به منظور تربیت کارشناسان ارشد صنعت فیلم و سینما‌ و گسترش محتوای علمی و مهارت های مدیریتی و حرفهای این حوزه از ماه آینده طراحی و اجرا خواهند کرد.

دورههای MBA به طور خاص برای کسانی در نظر گرفته شده است که نیازمند دانش مدیریت، سازماندهی و بازاریابی داخلی و بین المللی هستند؛ عموم مخاطبان دوره MBA، تحصیلات اصلی خود را در حوزه‌های دیگر گذرانده و برای تکمیل و ارتقای دانش مدیریتی و مهارتهای حرفه‌ای خود، این رشته را به صورت دانشگاهی یا در قالب دوره آزاد دنبال می‌کنند. دوره‌های MBA به گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌شوند تا دانشجویان را با جنبه‌های مختلف مدیریت‌هایی همچون تشکیلات و سازمان‌، کسب و کار، بازرگانی و  بازاریابی، منابع انسانی، عملیات، تبلیغات و برنامه‌ریزی استراتژیک آشنا سازند.

لازم به ذکر است فارغ التحصیلان در پایان دوره‌ گواهینامه‌های MBA و DBA خود را با تایید وزارت علوم دریافت می‌کنند. جهت مشاوره ثبت نام میتوانید با شماره 22084833 تماس حاصل فرمایید یا به آدرس تهران سعادت آباد خیابان شهید عبقری ، بلوار بهزاد شمالی مراجعه فرمایید.