به گزارش هنرآنلاین، نوید محمودی تهیه کننده برنامه " زنان قصه ما " در توضیح این برنامه گفت: این برنامه قصه بانوانی است که در نبود همسر تصمیم گرفته‌اند تا مدیریت زندگی و اداره آن را بر عهده گیرند. " قصه زنان ما" روایت سخت کوشی و تلاش گری هر یک از آن در ساختن زندگی است. 

محمودی ادامه داد: این برنامه از یک گفتگوی استودیوی تشکیل شده که همراه با آن مستند هایی از زندگی این بانوان ( راه اندازی شغل و کارآفرینی برای دیگر بانوان سرپرست خانوار) در قاب تصویر به نمایش داده میشود. 

تهیه کننده برنامه " زنان قصه ما"  اضافه کرد: از نکات مهم این برنامه می توان به گفتگوی خانم فریبا کوثری با بانوان دعوت شده به این برنامه اشاره کرد. 

تهیه کننده مجموعه "زنان قصه ما" گفت: ایده این برنامه در جلسه مشترک مدیران شبکه پنج و کمیته امداد طراحی و ایده پردازی شد. مسئله طلاق یکی از آسیب‌های اجتماعی است که در دستور هر دو نهاد قرار دارد . به همین علت مسئله توانمند سازی اقتصادی و اجتماعی زنان بی سرپرست موضوع ساخت این برنامه تلویزیونی شد . زنان قصه ما نشان می‌دهند علاوه بر اداره زندگی خود، با کارآفرینی‌های زنانه، از توانایی فعالیت موثر اجتماعی و حل مشکلات اقتصادی بانوان دیگر نیز بهره‌مند هستند .

 برنامه تولیدی " زنان قصه ما" در 60 قسمت 45 دقیقه‌ای  است که هر از شنبه 14 مهرماه پخش می شود و پخش آن از شنبه تا پنج شنبه هر هفته است.