به گزارش هنرآنلاین، دهمین و یازدهمین فیلم از بخش " منتخبی از سینمای مستند ایران در سال 1395 " روز چهارشنبه 18 امرداد ماه ازساعت 16 فیلم مستند "اعتراض وارد نیست " به کارگردانی فرناز و محمدرضا جورابچیان به مدت 58 دقیقه و فیلم مستند" دیپلماسی شکست‌ناپذیر آقای نادری " (مردی که می‌خواهد به تنهایی دنیا را تغییر دهد!) به کارگردانی بهتاش صناعی ها و مریم مقدم  به مدت 89 دقیقه در سالن سینما تک موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در می آید.

فیلم مستند "اعتراض وارد نیست" داستان زندگی پنج مهاجر افغان در ایران را به تصویر می‌کشد که به شکلی کاملاً اتفاقی در زمین تنیس‌های شمال شهر تهران مشغول به کار می‌شوند؛ توپ جمع می‌کنند و در اوقات بیکاری تنیس بازی می‌کنند. تنیس یاد می‌گیرند و در آن پیشرفت می‌کنند، اما هر چقدر در ورزش تنیس جلو می‌روند، جامعه جدید زندگی‌شان پذیرای آنها نیست و به چشم غریبه به آنها نگاه می‌شود و... .

علاقه مندان میتوانند برای استفاده از برنامه های نمایش فیلم دربخش "منتخبی از سینمای مستند ایران در سال 1395"، به صورت رایگان و آزاد در روزهای چهارشنبه 18و یکشنبه 22 امردادماه به موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88951965 تماس حاصل کنند.