سرویس سینمایی هنرآنلاین: ابراهیم ابراهیمیان کارگردان که سال گذشته فیلم "عادت نمی‌کنیم" را روانه سینماها کرد، به زودی ساخت "پیلوت " را آغاز می‌کند.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین دراین باره گفت: از اوایل هفته آینده پیش تولید فیلم را آغاز خواهم کرد. صحبت‌هایی با دو بازیگر اصلی فیلم شده است که پس از شروع پیش تولید جدی‌تر شده و قراردادها به امضا می‌رسد.

کارگردان "ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه" درباره کار جدید خود اظهار کرد: "پیلوت" یک کار کاملا متفاوت نسبت به سایر آثارم است و یک فضای گروتسک دارد. ضمن اینکه پیش از "پیلوت" یک سورپرایز برای مخاطبان سینما خواهم داشت. پیش از این فیلم، یک فیلم سینمایی دیگر در خارج از کشور ساختم که به زودی اخبار آن را اعلام می‌کنم. در واقع این فیلم باعث شد تا مسیر فیلمسازی من کاملا تغییر کند. "پیلوت" نیز در راستای همان فیلم است ولی در فضای ایران داستان رقم می‌خورد.

 ابراهیمیان در ادامه درباره حضور "پیلوت " در جشنواره فیلم فجر بیان کرد: پس از اتفاقاتی که دو سال پیش برای فیلم "عادت نمی‌کنیم" رخ داد، دیگر خیلی فیلم‌هایم را بر مبنای حضور در جشنواره نمی‌سازم. من فیلم را می‌سازم و به فکر ساخت فیلم هستم. درواقع اولویت من اول فیلم است و با این شیوه راحت‌تر می‌توانم روی فیلم تمرکز کنم و دیگر استرس‌ و تنشی وجود ندارد. درنهایت اگر فیلمم در جشنواره پذیرفته شود خوشحال می‌شوم، چراکه فیلم برای مخاطب است و باید دیده شود و به سینمای مستقل شخصی اعتقادی ندارم، سینما یک صنعت است و مخاطب باید فیلم را ببیند تا این چرخه ادامه داشته باشد؛ اگر هم فیلم در جشنواره پذیرفته نشود ناراحت نمی‌شوم.