به گزارش هنرآنلاین، قرارداد اکران فیلم "رفتن" روز گذشته توسط پخش کننده بین المللی شرکت فرانسوی  دریم لب به مدیریت نسرین میرشب با طرف ترکی به امضا رسید و به زودی متریال لازم برای اکران در اختیار خریدار ترکیه‌ای قرار خواهد گرفت.

دو سال پیش هم همین خریدار ترک فیلم سینمایی تحسین شده "چند مترمکعب عشق" برادران محمودی نماینده سینمای افغانستان در اسکار بهترین فیلم خارجی زبان را در ترکیه اکران کرد.  

در یکسال گذشته فیلم "رفتن" به کارگردانی نوید محمودی موفق به دریافت چند جایزه بزرگ جهانی از جمله جایزه ویژه کارگردانی جشنواره بوسان بهترین بازیگری از فستیوال بین المللی فیلم مراکش و جایزه بهترین فیلم از فستیوال بین المللی تریپولی  شده است. 

فیلم رفتن

فیلم سینمایی "رفتن" با وجود آنکه در افغانستان، آمریکا و بلژیک اکران شده، اما تا امروز فرصت نمایش در سینماهای ایران را پیدا نکرده است. "رفتن" در یکسال گذشته سی و پنج حضور بین المللی داشته است. 

"رفتن" قصه  فرشته و نبی قصه عشقی که در پیچ و تاب رسیدن و نرسیدن در غبار گم می‌شود. قصه عشقی که از همه چیز غیر از  معشوق  رنج می‌بیند. رفتن قصه درد است، درد خانه به دوشی، درد مهاجرت...فیلم رفتن محصول مشترک ایران و افغانستان است که شرکت فرانسوی دریم لب به مدیریت نسرین میرشب  امتیاز پخش بین الملی آن را به تهیه کنندگی جمشید محمودی  برعهده دارد. 

فیلم رفتن

رضا احمدی، فرشته حسینی، بهرنگ علوی، نازنین بیاتی، مسعود میرطاهری، سینا سهیلی، محفوظ محمودی، افشین اخلاقیف بشیر احمد و شمس لنگرودی  در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.