سرویس سینمایی هنرآنلاین:  مجتبی پیرزاده، هستی مهدوی، کاوه خداشناس، افسانه کمالی، حسام محمودی، خاطره حاتمی و سامان صفاری به عنوان بازیگران جدید سریال "سایه بان" توسط برادران محمودی معرفی شدند. 

پیش از این حضور امین تارخ، آزیتا حاجیان، رویا تیموریان، بهزاد فراهانی، علی اوسیوند و پریوش نظریه در این سریال قطعی شده بود. 

سریال سایه بان

از هفته گذشته تصویر برداری سریال "سایه بان" در تهران و در یک کارگاه مبل سازی شروع شده است. قصه سریال "سایه بان" برادران محمودی با تکیه بر زندگی قشر کارگر، روابط، بیم‌ها و امیدهای آنها طراحی شده است. در خلاصه داستان این سریال آمده است: سایه بان قصه زندگی امروز ما و شماست. دو رفیق که در منطقه‌ای کارگر نشین بزرگ شده‌اند، تا پای جان تلاش می‌کنند تا با امید چراغ خانه‌هایشان را روشن نگه دارند. ایستاده‌اند در برابر سرنوشت سرکش. عشق و ایمان، خون می‌شود در رگ‌هایشان تا از پا نیفتند و دلخوش بمانند به رحمت خدا و فرداهای بهتر، اما زخمی در راه است. زخمی که سنگ محکیست برای رفاقت دیرینه‌شان...

گروه در روزهای آینده همچنان در این کارگاه مبل سازی مشغول به کار خواهند بود. "سایه بان" محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیماست.