سرویس سینمایی هنرآنلاین: مریم سعادت بازیگر سینما و تلویزیون که در آثار طنز مختلفی ایفای نقش کرده است، بعد از مدتی کم‌کاری، به‌ زودی با سریال "پنچری" بار دیگر به جعبه جادویی بازخواهد گشت.

سعادت درباره این حضور به خبرنگار هنرآنلاین گفت: مدتی بود در عرصه تصویر آثار خوبی پیشنهاد نمی‌شد، به همین دلیل هم ترجیح دادم تا کمتر در آثار تلویزیونی حضورداشته باشم. بخصوص در این میان جای آثار طنز بسیار خالی بود تا اینکه پیشنهاد حضور در سریال "پنچری" از سوی آقای مهام و برزو نیک نژاد داده شد و پس از مطالعه فیلم‌نامه پذیرفتم تا در این اثر حضور پیدا کنم.

پشت صحنه سریال

وی در ادامه درباره نقش خود در این سریال عنوان کرد: در مجموعه تلویزیونی "پنچری" من نقش خاله متانت را بازی می‌کنم که خاله حمید و مادر قدرت است. نقش حمید را یوسف تیموری بازی می‌کند و نقش قدرت را رضا داودنژاد به عهده دارد.

بازیگر سریال " زی زی گولو " افزود: خاله متانت ویژگی‌های خاص خودش را دارد و آدم فعالی است و خودش را دانای کل می‌داند. اگر مشکلاتی برای فرزندش به وجود می‌آید، تلاش می‌کند از او حمایت کند. درواقع پشتیبان پسرش است و سعی در برطرف کردن مشکلات جوانان دارد.

سعادت ادامه داد: متانت علاوه بر این‌که زن خانه است بار مسئولیت زندگی کاملاً بر دوش خودش است و فرزندش را خودش بزرگ کرده است و با زحمت و تلاش زندگی‌اش را چرخانده و به خاطر شرایط کاری و ارتباطات کاری که دارد و ازآنجایی‌که معلم رانندگی است رفتار و منشش کمی نسبت به دیگران متفاوت است. درواقع متانت، در رفتارش آشفته نشان می‌دهد، درحالی‌که خیلی کاربلد و مدیر است. او برخلاف نامش که متانت است، اما اصلاً این‌گونه نیست و بسیار مدیر و مدبر است.

سریال پنچری

این بازیگر در پاسخ به این سؤال که متانت تا چه اندازه شبیه به مادرانی است که تاکنون ایفا کرده است، اظهار کرد: هزاران زن و هزاران مادر در این مملکت زندگی می‌کنند و هیچ مادری شبیه به دیگری نیست. درست است که همه مادر هستند، ولی در یکسری از رفتارهای جزئی از هم کاملاً متفاوت هستند و می‌توان با دیدن آن‌ها ما به ازای بیرونی این مادر را نیز دید، متانت نیز قطعاً همانند مادران این سرزمین است اما در جزئیات تفاوت‌هایی دارد.

وی در خاتمه گفت: همه اتفاقات در این داستان بر مبنای شادمانی است و شخصیت‌های قصه از جنس دیگری هستند که با کارهای قبلی من متفاوت است.