سرویس سینمایی هنرآنلاین: مجوز نمایش سه فیلم "اشنوگل" به تهیه‌کنندگی و نویسندگی ابراهیم اصغری و کارگردانی مشترک هادی حاجتمند- علی سلیمانی در ژانر دفاع مقدس، "شنل" به تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع نوری و کارگردانی حسین کندری و نویسندگی حمیدرضا بابابیگی با موضوعی اجتماعی و "قاتل اهلی" به تهیه‌کنندگی منصور لشکری قوچانی، کارگردانی و نویسندگی مسعود کیمیایی صادر شد.

هر سه فیلمی که مجوز نمایش آنها صادر شده است در سی و پنچمین جشنواره ملی فجر حضور داشته اند.

اشنوگل

قاتل اهلی

جدیدترین فیلم مسعود کیمیایی  که یکی از پرحاشیه‌ترین فیلم‌های مسعود کیمیایی و سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر بود و همچنان این حواشی ادامه دارد، در نهایت مجوز نمایشش صادر شد.

قاتل اهلی روایتگر زندگی حاج آقا دکتر جلال سروش است که نقش آن را پرویز پرستویی بازی می‌کند. پرویز پرستویی، امیر جدیدی، پگاه آهنگرانی، پرویز پورحسینی، لعیا زنگنه، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین رستمی، حمیدرضا افشار، آزاده مهدی زاده، رضا رشید پور، اکبر معززی، سینا سهیلی، سعید پیردوست، شراره دولت آبادی، پولاد کیمیایی و ثریا قاسمی بازیگران آخرین ساخته‌ی کیمیایی هستند و تهیه‌کننده فیلم هم منصور لشگری قوچانی است.

اشنوگل

پیش از این از فیلم با عنوان "چهل مروارید" یاد شده بود و حالا به "اشنوگل" تغییر نام داده است.

در خلاصه داستان آن آمده: یونس به عنوان فرمانده گردان غواصان سه شب قبل از عملیات در حالی که در صدد حفر تونلی در منطقه عملیاتی بوده، مفقودالاثر شده است. حالا پس از سی سال اطلاعاتی به دست می آید که نشان می دهد احتمالا یونس زنده است و در آن زمان به واسطه منافقین قرارگاه اشرف با دشمن همکاری کرده…  برزو ارجمند، ماه‌چهره خلیلی، کاوه سماک باشی، رحیم نوروزی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم شنل

شنل

"شَنِل" دومین فیلم حسین کندری پس از "اینجا کسی نمی میرد" است و تیزر آن توسط محمد افشاری ساخته شده است. 

فیلمنامه "شَنِل" نوشته حمیدرضا بابابیگی، تراژدی تنهایی انسان‌هاست که در بستر شهری کوچک به مثابه دهکده جهانی روایت می‌گردد. در خلاصه داستان فیلم آمده: خیلی طول میکشه باور کنی که دیگه منو نمی‌بینی. شنیدی چی گفتم صحرا؟ باران کوثری، رضا بهبودی، بهار کاتوزی، مهدى حسینی نیا، رضا احمدى، با حضور مسعود فروتن، فهیمه رحیم نیا، بابک انصاری و بازیگر خردسال آیسان حداد  ترکیب بازیگران فیلم را تشکیل می دهند.

موسیقی "شَنِل" توسط مهدی پناهی ساخته شده و بابک قائم تدوین فیلم را بر عهده داشته است، همچنین سینا سعیدیان تهیه کننده اثر قبلی کارگردان در این فیلم بعنوان مجری طرح و مدیر تولید حضور دارد.