گروه تئاتر«هنرآنلاین» :نشست خبری و رونمایی از پوستر «جشن شب عکس تئاتر» در خانه تئاتر با حضور بهزاد فراهانی بازیگر و ابراهیم حسینی دبیر این رویداد برگزار شد.

ابراهیم حسینی در پاسخ به این سوال که داوری آثار به چه صورت بوده و چه پارامترهایی برای انتخاب اثر وجود داشته است گفت: قبل از هرچیز باید بگویم که بخشی از داوری در جشنواره‌های هنری سلیقه‌ای است و اگر ما ترکیب داوران را تغییر دهیم، نتایج متفاوتی را خواهیم داشت. اما نکته مهم در عکاسی تئاتر این است که در مرحله اول باید پارامترهای یک عکس خوب را داشته باشد و در مرحله بعدی عکس تئاتر باید به مثابه نمایش باشد و پارامترهای نمایشی را نیز دارا باشد.

ابراهیم حسینی - عکاس

وی ادامه داد: سال‌های گذشته هنرمندان عکاس بیشتر به پرتره‌نگاری از بازیگران نمایش می‌پرداختند که خوشبختانه با برگزاری کارگاه‌ها و توجه بیشتر، متوجه شدند که برای عکاسی تئاتر باید درام را بشناسند.  

دبیر رویداد «شب عکس تئاتر» در پایان افزود: فارغ از همه این نکات، در هنر رتبه اول و دوم و یا سوم چندام مطرح نیست. این جشن هم صرفا یک دورهمی و بهانه است تا کنار یکدیگر باشیم و همچنین باعث دیده شدن انجمن صنفی عکاسان تئاتر شود و انجمن پیشرفت کند.