به گزارش هنرآنلاین، شمایل و بازی درگیر کننده لادن مستوفی با چهره‌ای مصمم و نگاه دلسوز در ذهن مخاطب باقی مانده است. اگرچه او بازیگری را از دهه هفتاد و بازی در فیلم روز واقعه آغاز کرد اما گزیده کاری او باعث شده است بازی او در فیلم‌ها و سریال‌هایی که تا امروز نقش‌آفرینی کرده به خوبی در خاطر مخاطب باقی بماند. مستوفی به خاطر چهره و فرم بازیگری‌اش همواره در نقش یک زن حامی و کنترل‌کننده خانواده سعی کرده است در فیلم‌هایی بازی کند که فضای شخصیت به ویژگی‌های او نزدیک باشد. از این رو می‌توان رگه‌هایی از برخی ویژگی‌هایی که گفته شد را در نقش‌هایش نیز جستجو کرد.

او دهه 80 حضور فعال و پرکاری در آثار سینمایی داشت و البته در تلویزیون نیز سریال‌هایی مانند «سفر سبز» و «شیخ بهایی» و «پریا» را نیز بازی کرد. همکاری او با زنده‌یاد سیامک شایقی در فیلم‌هایی همچون «باغ فردوس پنج بعد از ظهر» و «خواب زمستانی» و یا همکاری با فیلمسازان مطرحی چون علی رفیعی در فیلم «آقا یوسف» و علیرضا داودنژاد در فیلم «تیغ‌زن» از لادن مستوفی چهره‌ای گزیده‌کار و با وسواس ساخته است که تحت هر شرایطی در فیلم و سریالی بازی نمی‌کند و ملاک او بر اساس دانش و شناختش از دنیای بازیگری شکل می‌گیرد.

گناه

در جدیدترین تجربه بازیگری لادن مستوفی او این روزها در سریال «گناه فرشته» اولین ساخته حامد عنقا در مقام کارگردان حضور دارد. مستوفی در گناه فرشته در نقش مهتاب محتشم یکی از شخصیت‌های اصلی زن را بازی می‌کند که در قامت یک وکیل در کنار همسرش حامد تهرانی با بازی شهاب حسینی به پرونده‌های قضایی رسیدگی می‌کنند. 

باید دید حضور او در سریال «گناه فرشته» باز هم می‌تواند خاطرات خوش تماشای سریال «دوران سرکشی» را برای مخاطب زنده کند. مستوفی در گناه فرشته هم همچون «دوران سرکشی» در همان قامت یک زن حامی و قدرتمند که سعی می‌کند از مظلوم دفاع کند حضور دارد و این تقارن آن هم بعد از گذشت دو دهه از ساخت سریال دوران سرکشی برای مخاطب دلنشین است.