به گزارش هنرآنلاین، نمایش «جنون محض» نوشته مایکل فرین و ترجمه و کارگردانی علیرضا کوشک‌جلالی، از شب گذشته، اجراهای خود را میان استقبال بسیار خوب هنرمندان و مخاطبان علاقه‌مند در تالار فرهنگ آغاز کرد. این نمایش بهار و تابستان سال گذشته نیز روی صحنه بود و با استقبال بسیار خوب و رضایت بالای مخاطبان همراه بود.

«جنون محض» مشترکا توسط آرش رهبری و هاتف کلاته تهیه‌کنندگی شده و از بازیگران این نمایش به ترتیب ورود به صحنه می‌توان به؛ شقایق فراهانی، سعید چنگیزیان، سام کبودوند، خاطره اسدی، دلسا کریم‌زاده، محمد صدیقی‌مهر، دیبا زاهدی، حافظ اسمی‌خانی و علی ابدالی اشاره کرد.

این نمایش جزو نمایش‌های کمدی مطرح در اروپا و بهترین کمدی سال 1982میلادی در انگلستان است. «جنون محض» ساتیر درجه یکی است که ریشه در کمدی یونان باستان و کمدی‌های شکسپیر، بخصوص "کمدی اشتباهات"، دارد و با سلاح خنده تماشاچیان را از فضای روحانی صحنه به فضای روزمره پشت صحنه می‌برد. بسیاری از منتقدین از آن به عنوان "مانیفست عشق به تئاتر" یاد می‌کنند، چرا که این هنرمندان با وجود هرج و مرج و آنارشی موجود در جامعه و زندگی خصوصی‌شان با تمام وجود سعی می‌کنند که نمایش را به خوبی اجرا کنند که این امر به خاطرمشکلات مختلف تقریباً غیر ممکن است. در این نمایش افراد گروه سعی می‌کنند تا از میان هرج و مرج موجود، نظمی به وجود بیاورند اما با هر اقدامی که می‌کنند گلوله نخ بیشتر درهم تنیده می‌شود و سرنخ پنهان‌تر.

جنون1

از عوامل این نمایش می‌توان به مجری طرح: بهزاد جاودان‌فرد، دستیار کارگردان و منشی‌صحنه: آذین ‌پورزندی، طراح صحنه: آرین کشیش‌زاده، طراح نور: رضا ‌خضرایی، طراح لباس: آیلین بخشی، طراح گریم: وحدت ‌سرچونی، طراح پوستر و بروشور: فرهاد توکلی، مدیر صحنه: حمید ‌عباسی، مدیران تولید: علی عباسی و طاها ‌نوری، دستیاران صحنه: مجید امیدی، صابر خرم بخت، علیرضا حسین‌پور مهربانی، بهرنگ کامیار، دستیار، میلاد آقاحکیم و بهروز لسانی، تهیه: یاسر صفاری، دستیار لباس: پریناز رضایی، مدیران اجرایی: سهیل جمشیدی، پریسا حاجی‌حسینی، مدیر تبلیغات: امیر ‌قالیچی، مدیر روابط عمومی و امور رسانه‌ای: امیر ‌پارسائیان‌مهر، مشاور رسانه: عباسعلی اسکتی، مدیر اسپانسری: هومن مظاهری، عکاسان: رضا جاویدی، ماهنوش جان‌نثار و نیلوفر آهویی، ساخت تیزر: فرهاد توکلی، کورش توکلی، تصویر بردار: کورش توکلی، سام چهراقی، تایپوگرافی: فرهاد توکلی، محمد قوام اشاره کرد.

این خبر در پایان یادآور می‌شود، فروش اینترنتی روزهای جدید نمایش «جنون محض» در سایت تیوال به آدرس https://tiwall.com/p/jonounmahz2 آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند نسبت به خرید بلیط این نمایش اقدام کنند.