خبرگزاری هنرآنلاین: هنرمندان نیاز به توجه دارند اما توجه، صرفا معنوی و تکریم و احترام نیست. هنرمند نیز شهروندی است که مثل همه شهروندان این مملکت در حال گذران زندگی در این شرایط اقتصادی است. کم نبوده‌اند هنرمندانی که در این سال‌‌ها وضعیت اقتصادی نه چندان مساعدی داشته‌اند و گلایه‌های خودشان را از تریبون‌های مختلف ابراز کرده‌اند. آغاز احداث پروژه شهرک هنر و اقداماتی در راستای مسکن هنرمندان، نشان می‌دهد توجهاتی به این مهم در حال شکل‌گیری است و می‌توان به این روند برای بهبود وضعیت معیشتی هنرمندان امیدوار بود. در حاشیه آیین کلنگ‌زنی همین پروژه شهرک هنر که پرتوی امیدی برای حمایت‌های معیشتی از هنرمندان است، با علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون در این خصوص گفتگوی کوتاهی داشتیم.

علیرام نورایی در خصوص پروژه شهرک هنر که احداث آن در شهر پرند برای هنرمندان کلید خورده است، گفت: خوشحالم از اینکه این اتفاق قرار است رقم بخورد و برای اولین بار شهرکی برای هنرمندان ساخته شود. امیدوارم بیشتر شاهد چنین اتفاقاتی باشیم و این پروژه هم تا انتها با موفقیت پیش برود و شاهد باز شدن درب اولین منازلی باشیم که هنرمندان قرار است در آنها استقرار پیدا کنند.

این بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص وضعیت رفاهی هنرمندان در سالهای اخیر چنین گفت: زندگی هنرمندان شاید از دور برای مردم جذاب به‌ نظر برسد اما وقتی به زندگی این قشر ورود کنیم می‌بینیم که بسیاری از هنرمندان هستند که دغدغه‌های اقتصادی باورنکردنی‌ای دارند و با مشکلات و گرفتاری‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند. از سوی دیگر بی‌توجهی‌های عجیب و غریبی در سالیان گذشته نسبت به هنرمندان صورت گرفته که امیدوارم مسئولین محترم به فکر حل کردن آنها باشند و بیشتر هوای هنرمندانمان را داشته باشند.