گروه رادیو و تلویزیون خبرگزاری هنر ایران: تهیه کننده سریال «افعی تهران» از ساخت فیلم جدیدی در ژانر معمایی‌عاشقانه تحت عنوان «غریبه» خبر داد.

جواد فرحانی، تهیه کننده و دستیار کارگردان، در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین، از ساخت فیلم "غریبه" خبر داد و گفت: کارگردانی این سریال بر عهده سروش محمدزاده است و در ترکیه در حال ادامه تصویربرداری سریال هستند.

وی ژانر این سریال را درام عاشقانه_معمایی خواند و عنوان کرد: این سریال عاشقانه-معمایی در 36 قسمت پخش خواهد و در نشست خبری که به زودی برگزار می‌شود، بازیگران و عوامل دیگر سریال را اعلام خواهیم کرد.

این تهیه کننده با بیان اینکه این سریال پلیسی، معمایی و عاشقانه است، خاطرنشان کرد: در این ژانر فیلم‌های بسیاری ساخته شده اما بخش پلیسی آن پررنگ‌تر است؛ در خصوص شبکه پخش سریال غریبه، سیما فیلم تصمیم‌گیری خواهد کرد و برای آن تاکنون تصمیمی گرفته نشده است.

لازم به ذکر است، جواد فرحانی تهیه کننده سریال «افعی تهران» است که در ژانر خانوادگی، درام به کارگردانی سامان مقدم در سال 1403 ساخته شده است. در سریال افعی تهران بازیگرانی چون آزاده صمدی، مریلا زارعی، پیمان معادی، پژمان جمشیدی، سحر دولتشاهی و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.