به گزارش هنرآنلاین، تاکنون بیش از 50 درصد از سریال «ناریا» تصویربرداری شده و به گفته یکی از بازیگران، فیلمبرداری این سریال در سال 1403 به پایان می‌رسد.

این بازیگر در ادامه گفت: «ناریا» لوکیشن‌های متعددی دارد که حتی در طول یک روز ممکن است بیش از 5 بار لوکیشن این سریال تغییر کند.

لازم به ذکر است این سریال که ساخته دیگری از جواد افشار کارگردان «گاندو» است روایت دختر نخبه و کردی به نام هوژان است که قصد دارد اختراعی بزرگ انجام دهد که فقط در انحصار چند کشور پیشرفته است. با وجود استقبال کشورهای بیگانه از این اختراع هوژان دختری وطن‌دوست است و درخشش نام ایران برای او از همه‌چیز مهم‌تر است. هوژان رمز و راز پروژه‌اش را در اختیار هیچ یک از دوستان و حتی خانواده‌اش قرار نمی‌دهد اما ….

در این سریال 50 قسمتی بازیگرانی همچون زهرا نادری‌ فر در نقش هوژان، محمد سعید فرازمند در نقش سوران، دنیا فتحی در نقش مستانه، ویدا جوان، نسیم ادبی، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، افسانه چهره‌ آزاد، امیریل ارجمند، فریبا متخصص، سامان صفاری، آزیتا ترکاشوند، اتابک نادری، افشین سنگ‌ چاپ، کاظم بلوچی، حسن میرباقری، حسن اسدی، هامون سیدی، کاوه سماک‌ باشی، رامبد شکرآبی، وحید شیخ‌زاده، احمد پورخوش، آزاده ریاضی، فرشید نوابی، نادیا شادمان، دنیا دهقان، سیروس سپهری، زهرا فراهانی، جلیل بشتام، سعید پاکزاد، مریم عطیه میرزایی، فریبا صادقیان، معصومه پاشایی، ملیکا عبدالهی، اصغر نیکخواه، میثم ولی‌ خانی، فاطمه حسینی، ابراهیم مرادی، و بازیگر ترکیه‌ای آیسل کاپلان به ایفای نقش پرداخته‌اند.