به گزارش هنرآنلاین، این نمایشگاه که شامل 23 اثر مینیاتور است و با همکاری انجمن فرهنگی اتریش و آلمان بر پا شده است، از شنبه شانزدهم اردیبهشت آغاز بکار کرده است و تا جمعه بیست و دوم همین ماه ادامه خواهد یافت.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که در روز شنبه برگزار شد چهره‌هایی چون استاد فرشچیان، استاد باقری، استاد زمان نژاد و سفیر اتریش حضور پیدا کردند.

خانم متحیری با سابقه 17 سال فعالیت هنری در عرصه نقاشی و مینیاتور و بدون استاد از سنین کودکی کار هنری خود را اغاز و در طول مدت فعالیت یک نمایشگاه در کانادا برگزار کرد و بعد از آن در مسابقات سه گانه هلند مقام اول را به دست آورد. وی نمایشگاه داخلی در توچال و نمایشگاه گروهی لاله و رتبه اول منطقه و استان در مسابقات هنری سال 77 را نیز در کارنامه خود دارد.

وی از سال 81 در فرهنگسراها به عنوان کارشناس آثار هنرجویان از طرف سازمان صنایع دستی سابقه تدریس داشته و با سبک هنری مینیاتور مدرن به کار خود ادامه داده است. از دیگر علایق هنری او موسیقی ،شعر و طراحی صنعتی است.

نمایشگاه آثار مینیاتور "مریم متحیری" تا بیست و دوم اردیبهشت همه روزه از ساعت 9 تا 19 در گالری جهان نما مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران میزبان علاقمندان است.