سرویس تجسمی هنرآنلاین: اثر رضا رفیعی‌راد هنرمند ایرانی در نمایشگاه "او الهام می‌بخشد" در شهر نیویورک به نمایش در می‌آید.

"او الهام می‌بخشد" عنوان یک نمایشگاه در نیویورک است که با حضور 60 هنرمند معاصر از سراسر جهان در گالری  THE UNTITLED SPACE  از دوم تا بیستم ماه می 2017 به نمایش در خواهد آمد.

این نمایشگاه با توجه به این نکته که در دوران معاصر  که آشفتگی‌های سیاسی و اعتراضات زیادی در سراسر جهان درباره مسائل زنان رخ داده است، تامل بر این موضوع که یک زن می‌تواند الهام‌بخش باشد، شکل گرفته است.

گردآورندگان این نمایشگاه با موضوع "او الهام‌بخش است" از هنرمندان کشورهای مختلف خواسته بودند تا آثار خود را با محوریت زن یا زنان الهام بخشی که تاثیرات مثبتی بر جهان ما گذاشته‌اند به گالری تحویل دهند. زن یا زنانی که گذشته ما را شکل داده یا در آینده به ما کمک خواهند کرد.

بدین معنی این نمایشگاه نه تنها به زنان حاضر بلکه به میراث زنانی که تاکنون راه را برای جامعه زنان هموار ساخته‌اند و الهام‌بخش بوده و زنان دیگر را توانمند ساخته‌اند، می‌پردازد.

آثار این نمایشگاه در قالب هنرهای مفهومی و نیز مدیوم‌های نقاشی و عکس اجرا خواهد شد. همچنین قابل ذکر است که یکی از هنرمندان معروف پرفورمر آمریکا "کاترین کراکت" (KATHERINE CROCKETT) با همراهی هنرمند دیگری به نام لورا ول، پروفرمنسی را در این نمایشگاه اجرا خواهند کرد.

این پرفورمنس به احترام و یادبود زنی است که تاثیر او بر هنر حرکات موزون را با تاثیر استراوینسکی در موسیقی، پیکاسو در نقاشی و لوید رایت در معماری مقایسه می‌کنند. "مارتا گراهام" (Martha Graham ) به عنوان پیشگام هنر حرکات مدرن، مبدع حرکات جدیدی بود و مدال آزادی ریاست جمهوری را دریافت کرد.

گالری THE UNTITLED SPACE توسط خانم Indira Cesarine بنا شده است. این گالری در یک برنامه مداوم، در چارچوب هنر مفهومی و مدیاهای دیگر از هنرمندان معاصر توسط برگزاری نمایشگاه‌هایی خصوصا درباره زنان در هنر و رویدادهای خاص مربوطه، جستجوهایی را انجام داده است از جمله با موضوع UPRISE / ANGRY WOMEN ، (از خواب بیدار شوید زنان عصبانی) در ژانویه 2017 آثار بیش از 70 هنرمند معاصر را به نمایش گذاشته بود.