به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی گالری فردا، این گالری از  جمعه 10 دیماه میزبان نمایشگاه انفرادی سهیلا احمدی شمس است که آثار خود را در نمایشگاهی به نام "افسار؛ نه"  به نمایش در خواهد آورد.

در این نمایشگاه 30 اثر از این بانوی هنرمند عرصه خط و نقاشیخط به نمایش درخواهد آمد که در آن‌ها به مذمت دشمنی‌ها پرداخته است.

احمدی در بیانیه این نمایشگاه آورده است: به درازای زندگی و به بلندای زیستن، سیاهی‌ها و سپیدی‌ها، سرشار از دوستی، گاه به خون آغشته، با هم زیسته‌اند. دوستی و دشمنی، زن و مرد، خوب و بد هزاران دوگانه دیگر چون این‌ها بازنمودی هستند از این سیاهی‌ها و سپیدی‌ها که با جهان بی‌پایان واژگان و بهترین و ارجمندترین دستاورد بشری، زبان، آمیخته شده‌اند تا اندیشه‌های فروزمینی را لعابی فرازمینی بخشند؛ و یا به وارونه آن .هر چه زندگی را به راز و رمز زندگی پالوده‌تر کردم، شکل‌هایی بی‌پیرایه‌تر و بنیادی‌تر از لابه‌لای ترانه‌هایم از رنگ و واژه سر برآوردند. تا دیرینه پیوند زبان و تصویر، هزار باره پیراهنی نو بپوشم.

سهیلا احمدی که نخستین زن سرپرست انجمن خوشنویسی در ایران است در این نمایشگاه آخرین آثار خود را برای نمایش عرضه کرده است.

نمایشگاه "افسار؛ نه" از دهم دیماه تا شانزدهم دیماه در گالری فردا برپا می‌شود و علاقه مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت 16 تا 20 به گالری فردا واقع در خیابان کریمخان زند، زیر پل کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی 6، پلاک دو واحد 2 مراجعه کنند. مراسم افتتاحیه این نمایشگاه نیز جمعه دهم از ساعت 16 برپا خواهد شد.